شنبه 23 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

امام جمعه قزوین: 5+1 جمع کفار و مشرکین است

130894_524.jpg
به گزارش پارسینه به نقل از مهر، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجدالنبی گفت: کسانی که رضاخان و شاه را سر کار آوردند پس از انقلاب بیش از ۱۷ هزار نفر را مظلومانه ترور کردند و به شهادت رساندند و در هشت سال دوران دفاع مقدس هم به کمک همه کفر و شرک تلاش کردند ایران را زمین گیر کنند که خداوند به ملت کمک کرد تا از این توطئه ها سربلند خارج شوند.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: امروز همان کفار و مشرکان در چهره گروه پنج بعلاوه یک ظاهر شده و پشت میز مذاکره نشسته اند و کسانی که دفتر نخست وزیری را منفجر و شهید رجایی و باهنر را شهید کردند در چهره ای دیگر پشت میز گفتگو نشسته اند اما انسان عاقل هرگز به این افراد اعتماد نمی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد: چرا باید برخی ادبیات ذلیلانه را در برابر دشمن اتخاذ کنند و آنقدر به این دشمن اهمیت دهند که تصور شود آب و نان و اقتصاد ما با کمک آنها حل می شود در حالی که باید به توانمندی های داخل کشور و جوانان واندیشمندان خودمان متکی باشیم.

خطیب جمعه قزوین با اشاره به انتخابات کشور ترکیه هم گفت: با شکستی که اردوغان متحمل شد امیدواریم داعش تضعیف شده و شکست بخورد و ملتهای مظلوم عراق و سوریه از شر این گروههای تروریستی نجات پیدا کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016