جمعه 29 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سعید قاسمی: خامنه‌ای تحت فشار روحانی مجبور به قبول مذاکرات شد

d3100440a2.jpg
دیگربان- حاج سعيد قاسمی يکی از رهبران حزب‌الله گفته علی خامنه‌ای از سوی حسن روحانی «تحت فشار» قرار گرفت و مجبور به قبول مذاکره مجدد با گروه ۱+۵ شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حاج سعید قاسمی چهارشنبه ۲۷ خردادگفت : «اگر دولت ديگری با نگرش ديگری بود٬ هيچ وقت رهبر را تحت فشار اين مذاکرات نمی گذاشت تا رهبر بگويد من اميدوار نيستم.ای کاش اين مسير از اول طی نشده بود٬ اما حال که اين مسير را می‌رويم، حداقل اين است که خطوط قرمز رهبر را رعايت کنيم و آن را نشکنيم." انتظار داشتم وزارت امور خارجه ایران پس از سخنان رهبر درباره رد کردن مذاکره «تحت فشار» دست‌کم دو هفته مذاکرات را ادامه نمی‌داد."

روح‌الله حسينيان٬ عضو «جبهه پايداری» جریان نزدیک به محمد تقی مصباح یزدی روحانی تندروی نزدیک به رهبر ایران گفت:"نيرو‌های انقلاب با «عقب‌نشينی» هسته‌ای مشکلی ندارند٬ بلکه مشکل آنها «جهان‌بينی» مذاکره‌کنندگان ايران است.تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای ايران به گونه‌ای اظهار‌نظر و رفتار می‌کند که از آن برداشت «تسليم و سازش» می‌شود. در جهان‌بينی مذاکره‌کنندگان ايران برای خداوند هيچ «جايی» در نظر گرفته نشده است."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016