یکشنبه 7 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ظریف به تهران بازگشت/ادامه مذاکرات پس از ۱۰ تیر

1432790723762_201557280757_zarif-@.jpg
مسئول امور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده گفت: وزرای خارجه دو کشور ایران و آمریکا پس از دیدارهای خود، دستورالعمل های لازم در خصوص چگونگی ادامه کار بر روی متن و جزئیات آن را به تیم‌های خود دادند.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اعزامی به وین، وی ادامه داد: دکتر ظریف مطابق با برنامه از پیش تعیین شده، یکشنبه شب به تهران عزیمت کرده و پس از یک روز حضور در تهران به وین باز خواهدگشت.

همچنین، تیم مذاکراتی به ریاست معاونان در وین حضور داشته و روند کار بر روی متن دنبال خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مسئول امور رسانه‌ای تیم ایران گفت: همانطور که از قبل گفته شده بود که ممکن است در صورت نیاز به وقت بیشتر برای کار بر روی متن توافق، مذاکرات پس از مهلت دهم تیر ادامه یابد اکنون با توجه به اینکه هنوز کارهای بسیاری‌ وجود دارد، هیات‌ها پس از روز 10 تیر نیز در وین باقی مانده و به مذاکرات برای دستیابی به یک توافق جامع خوب ادامه خواهند داد.

بر اساس تاکید وی همچنان هیچ اراده و هیچ بحثی در خصوص تمدید بلندمدت‌تر مذاکرات وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، فابیوس وزیر خارجه فرانسه امشب برای میزبانی اجلاس محیط زیست به نیویورک می‌رود و فیلیپ هاموند و فدریکا موگرینی نیز به پایتخت‌هایشان باز می‌گردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016