دوشنبه 15 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تاکید رفسنجانی و وزیر دفاع ایران بر «حذف» و «فروپاشی کامل» اسرائیل

9C45DD4D.jpg
رادیو فردا - هاشمی رفسنجانی، ریيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و حسين دهقان، وزير دفاع ايران، روز دوشنبه بر «حذف» و «فروپاشی کامل» اسرائيل تاکيد کردند.

آقای رفسنجانی در مصاحبه با سايت «العهد» که خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا)، متن کامل آن را روز دوشنبه ۱۵ تير منتشر کرده است، از اسرائيل به عنوان «دولت جعلی و موقت» نام برده که «يک روزی بالاخره اين جسم که خارجی است و در پيکر يک ملت و يک کشور وارد شده است، حذف می‌شود».

ریيس مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره زمان تحقق اين پيش‌بينی خود گفته که «شرايط فرق می‌کند» و توضيح داده است: «می‌تواند خيلی زود شرايطی فراهم شود که اسرائيل صرفش نکند که بماند و می‌تواند هم خيلی طولانی شود چون اسرائيل و حاميانش دارند تلاش می کنند اين دوره را خيلی طولانی کنند».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير دفاع جمهوری اسلامی ایران نيز در سخنانی از «صهيونيسم» به عنوان «نماد تروريسم، کودک‌کشی، اشغالگری، تجاوز و نسل‌کشی» نام برده و خواستار «انسجام و وحدت عمل مسلمانان برای نجات قدس شريف» شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آقای دهقان گفته است: «خون مردان و زنان و کودکان بی‌گناه فلسطينی، در کنار عزم و انسجام مسلمانان جهان و مقاومت مردم فلسطين، اضمحلال و فروپاشی کامل رژيم صهيونيستی را به دنبال دارد و اين وعده تخلف ناپذير الهی است که تحقق خواهد يافت».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016