پنجشنبه 18 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

تیراندازی به عابران در یاسوج ۶ کشته و زخمی بر جای گذاشت


عکس تزئینی است

دویچه وله ـ در پی تیراندازی از سوی خودروی ناشناس در یاسوج ۲ نفر کشته و ۴ نفر زخمی شدند. فرمانده انتظامی استان می‌گوید عاملان حادثه شناسایی و دستگیر شدند. او ارتباط حادثه با امر به معروف و نهی از منکر را رد کرده است.

پایگاه اینترنتی "زاگرس" از تیراندازی افرادی ناشناس از داخل خودروی سمند سفید رنگ به سمت عابران پیاده در یاسوج خبر داده است. در اثر این تیراندازی که در نخستین ساعات بامداد پنج‌شنبه (۱۸ تیر / ۹ ژوئیه) در بلوار امام خمینی شهر یاسوج، رخ داد یک نفر در دم کشته و ۵ نفر زخمی شدند. یکی از مصدومان نیز ساعتی پس از واقعه در اثر شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان در گذشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار غلامعباس غلام‌زاده، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرگزاری ایلنا گفته که عاملان اصلی تیراندازی دو جوان ۲۳ و ۲۵ ساله بودند که در شهرستان چناران شناسایی و دستگیر شدند.

علت و انگیزه حادثه هنوز مشخص نیست و پلیس در حال تحقیق و بررسی بر روی حادثه است اما به گفته غلام‌زاده ظاهرا عاملان و مصدومان تیراندازی همدیگر را از قبل می‌شناخته‌اند. به گفته او هنوز تعداد دقیق عاملان درگیری مشخص نشده و تلاش برای دستگیری سایرعاملان این حادثه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با فارس ارتباط این واقعه با موضوع امر به معرو و نهی از منکر را رد کرده است.

دستگیری عاملان نزاع در پاکدشت در چند ساعت

همزمان با حادثه تیراندازی در یاسوج، خبرگزاری مهر از قتل یک جوان ۲۷ ساله در پاکدشت در جریان یک نزاع دسته‌جمعی خبر داده که بر اثر ضربات چاقو کشته شده است.

به گفته آدینه‌وند، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت، در کمتر از چند ساعت چهار نفر از عوامل این نزاع دستگیر شده و به جرمشان اعتراف کرده‌اند.

براساس این گزارش، جوان ۲۷ ساله به همراه یکی از دوستانش با سه نفر از "اراذل و اوباش" درگیر می‌شوند و طی این درگیری با ضربات چاقو مصدوم می‌شود. فرد آسیب دیده به بیمارستان منتقل می‌شود و در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان می‌میرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016