دوشنبه 5 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

صادق لاريجانی: محدودیت‌های هسته‌ای سنگینی را پذیرفته‌ایم

13940305132232935373164.jpg
دیگربان - صادق لاريجانی٬ رئيس قوه قضائيه گفته که جمهوری اسلامی «محدود‌یت‌های سنگين» در توافق‌‌نامه هسته‌ای را پذيرفته است.

آقای لاريجانی افزوده اين «محدوديت‌ها» در زمينه تعداد سانتريفيوژها، تحقيق و توسعه و نوع سانتريفيوژها به ايران «تحميل» شده است.

وی در عين حال گفته نبايد مسير دسترسی «بيگانگان» به مقوله‌های امنيتی و نظامی ايران از طريق توافق‌نامه جامع هسته‌ای «تسهيل» شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی لاريجانی٬ رئيس مجلس هم امروز در پاسخ به برخی «نگرانی‌ها» در مجلس درباره توافق‌نامه گفته متن «برجام» زير نظر رهبری بررسی خواهد شد.

لاريجانی افزوده درباره توافق‌نامه هر تصميمی که به «مصلحت» باشد اتخاذ و گزارش آن به مجلس ارائه خواهد شد.

بسياری از نزديکان علی خامنه‌ای پس از امضای توافق‌نامه هسته‌ای به طور مستقيم و غيرمستقيم اين اقدام نظام را عقب‌نشينی از مواضع قبلی خود ارزيابی می‌کنند.

با این حال اين افراد٬ جريان‌ها و رسانه‌ها از آنجا که توافق‌نامه مذکور با اطلاع و تصميم رهبر امضاء شده از بيان انتقاد‌ها و اعتراض‌های علنی تند خودداری می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016