یکشنبه 18 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حسین کروبی: قرار بود بعد از توافق هسته‌ای برای رفع حصر اقدام کنند

محمد حسین کروبی: وضعیت جسمی پدر کاملاً رضایت بخش است، و عارضه قبلی مربوط به زانوی ایشان نیز با اقدامات به موقع فیزیوتراپی که انجام پذیرفت، رو به بهودی گذاشته شده است، و پدر روزی یک ساعت در حیاط منزل شخصی شان پیاده روی انجام داده و مشکل زانوی ایشان مرتفع شده است. وضعیت روحی پدرم به مراتب نسبت به وضعیت جسمی شان بهتر است....



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: آقای دکتر هاشمی با چندین بار معاینه، عمل چشم دیگر پدر را موکول کرده بودند به شرایطی که بایستی برای چشم ایشان بوجود آید، که سرانجام عمل جراحی آب مروارید چشم دیگر آقای کروبی در دومین عمل جراحی طی سال جاری دیروز صبح جمعه در بیمارستان نور بوسیله وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت تدبیر و امید با موفقیت انجام شد.

فرزند مهدی کروبی ادامه داد: آقای دکتر هاشمی وعده دادند که پدر تحت نظر و معاینه خواهند بود، تا مطمئن باشند که عمل این بار چشم ایشان نیز مانند عمل چشم قبلی، موفقیت آمیز بوده باشد.

محمد حسین کروبی، در تشریح وضعیت جسمی رییس مجلس ششم و کاندیدای انتخابات سال ۸۸ افزود: وضعیت جسمی پدر کاملاً رضایت بخش است، و عارضه قبلی مربوط به زانوی ایشان نیز با اقدامات به موقع فیزیوتراپی که انجام پذیرفت، رو به بهودی گذاشته شده است، و پدر روزی یک ساعت در حیاط منزل شخصی شان پیاده روی انجام داده و مشکل زانوی ایشان مرتفع شده است.

وی همچنین در رابطه با شرایط روحی روانی مهدی کروبی گفت: مطمئن باشید اکنون وضعیت روحی پدرم به مراتب نسبت به وضعیت جسمی شان بهتر است.

فرزند مهدی کروبی در بخش دیگری از سخنان خود، در تشریح آخرین وضعیت حصر پدر خود گفت: تاکنون اقدامی درجهت رفع حصر آقای کروبی انجام نشده است، و علیرغم آن که این موضوع را به بعد از مذاکرات و توافق هسته ای موکول کرده بودند، اما خبر خاصی از ناحیه دوستان ما در دولت آقای روحانی شنیده نشده است که گفته شود رییس جمهور با مراجع ذیصلاح و مقامات عالی رتبه نظام در جهت رفع حصر، رایزنی کرده باشد.

وی، اما شرایط پیش روی مهدی کروبی را در دولت تدبیر و امید نسبت به دولت قبل، بهتر توصیف، و تصریح کرد: در زمان آقای روحانی، از ناحیه سازمان ذیصلاح اطلاعاتی- امنیتی کشور، پدر از آپارتمان تحت مالکیت این سازمان به خانه ی شخصی خود منتقل شدند، و حتی اکنون روزنامه هایی مانند کیهان و رسالت نیز در اختیار ایشان جهت مطالعه قرار می گیرد، ضمن اینکه خانه ای که اکنون آقای کروبی در آن ساکن هستند، دارای حیاط بوده و امکان پیاده روی و هواخوری برای ایشان وجود دارد.

محمد حسین کروبی به وضعیت ملاقات فرزندان با مهدی کروبی اشاره کرد و گفت: ملاقات فرزندان با پدر مانند دولت قبل، هفته ای یک بار است، که از این لحاظ، تغییری در ملاقات ها صورت نگرفته است، اما ملاقات ها مدتی است که بدون حضور مأموران انجام شده و مشکلی وجود ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016