پنجشنبه 22 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

تیم رسانه‌ای بی‌بی‌سی وارد تهران شد

خبرگزاری تسنیم: تیم رسانه‌ای بی‌بی‌سی انگلیسی صبح امروز وارد تهران شد.

محمدمنصور کوشش مدیرکل مطبوعات خارجی وزارت ارشاد، در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: تیم رسانه‌ای بی‌بی‌سی انگلیسی برای تهیه گزارش یک‌هفته‌ای خود صبح امروز وارد کشور شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیم ریمون‌گاتاز خبرنگار هلندی، نیکی رابرت می‌لارد فیلمبردار استرالیایی و دیزی آنا الیزابت مور به‌عنوان تهیه‌کننده در این تیم رسانه‌ای حضور دارند و طبق معرفی‌نامه وزارت ارشاد قرار است میثم جبلی به‌عنوان مترجم این تیم رسانه‌ای را همراهی کند.

در معرفی‌نامه صادره وزارت ارشاد، این گروه خبری با هدف فعالیت خبری به‌منظور تهیه فیلم و گزارش از سطح شهر تهران و مصاحبه با مسئولان از تاریخ ۲۱ مرداد تا ۲۸ مرداد اجازه فعالیت در کشورمان را دارند.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته محمدحسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد دولت یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در مورد صدور مجوز برای این گروه خبری ضمن تأیید این خبر گفته بود: مجوز فعالیت بی‌بی‌سی برای تهیه گزارش صادر شده و صدور این مجوز با هماهنگی نیروهای انتظامی و مراکز اطلاعاتی و امنیتی انجام شده است.

نوش‌آبادی تأکید کرده بود که وزارت ارشاد بی‌بی‌سی فارسی را به‌عنوان یک رسانه به رسمیت نمی‌شناسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016