جمعه 23 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

گزارش فرانس 24 از بازار مد در ایران + ویدئو

فرانس بیست و چهار به گزارشی در خصوص هفته مد لباس در ایران پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، شبکه تلویزیونی فرانس 24 درگزارشی درباره مد در ایران اعلام کرد اگر در خیابان های تهران قدم بزنید متوجه می شوید در این شهر نیز مد لباس وجود دارد. شکل، رنگ ها و نوع لباس ها نشان می دهد که مد لباس در این شهر خیلی به چشم می خورد. زنان ایرانی با رعایت قوانین مربوط به پوشش در کشورشان، تلاش می کنند از مد عقب نمانند. این کار با وجود برخی طراحان مبتکر لباس خارج از دسترس نیست.

رضا نمیدی، طراح لباس ایرانی که در فرانسه در این رشته تحصیل کرده است در این باره می گوید با اندکی کار بر روی بافت پارچه، دوخت و اندازه آنها می توان در این زمینه نوآوری کرد.

france24fashioniri1.JPG

در حالی که تا چندی پیش، برگزاری هفته مد در ایران غیر قابل تصور بود، نخستین هفته مد امسال در تهران برگزار شد که در نوع خود طی 36 سال گذشته در این کشور بی سابقه بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نسیم اخوان طراح مد در این باره می گوید مانتوها در 20 یا 30 سال پیش گشادتر و پوشیده تر بود که اکنون همین مانتو ها مد شده است. وی می گوید مانتوهایی با همین ویژگی اما با رنگ و پارچه بهتری می دوزد.

بهار اسلامی که در آمریکا طراحی مد خوانده است در برگشت به ایران وبلاگی درباره مد لباس راه اندازی کرده است که 30 هزار نفر آن را دنبال می کنند. طراحان مد ایران امیدوارند با تلاش بیشتر، مد ایران به خارج از کشور هم صادر شود.

france24fashioniri2.JPG


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016