سه شنبه 27 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حکم سعید مرتضوی در مرحله ثبت در سیستم است

تهران - ایرنا – سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران با بیان اینکه از صدور تا ابلاغ رای چند روز طول می‌کشد، گفت: حکم سعید مرتضوی که اول هفته صادر شده است در مرحله ثبت در سیستم قرار دارد.

محسن افتخاری روز سه شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا افزود: وقتی حکمی صادر می‌شود تا ماشین نویسی و در سیستم ثبت شود از یک روز تا یک هفته زمان می‌برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی اضافه کرد: حکم سعید مرتضوی تایپ شده و در مرحله ثبت در سیستم است.

افتخاری خاطرنشان کرد: اگر آقای مرتضوی برای دریافت ابلاغ حکم زود‌تر به دادگاه مراجعه کند طبیعی است که زود‌تر می‌تواند حکم را دریافت نماید.

به گزارش ایرنا شش جلسه از دادگاه رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی دادستان سابق تهران و مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد رضا محمدی کشکولی برگزار شد.

در این جلسات بخشی از پرونده شکایت سازمان تلامین اجتماعی و همچنین شکایتی محسن روح الامینی پدر یکی از کشته شدگان حادثه کهریزک مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی قوه قضاییه در آخرین نشست خبری‌اش از صدور حکم سعید مرتضوی خبر داده و گفته بود: وی در بخشی از پرونده تبرئه و در بخش دیگری به حبس و رد مال محکوم شده است.

غلامحسین محسنی اژه‌ای از بیان جزئیات بیشتر خودداری کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016