جمعه 30 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

روح الله حسینیان: رهبری از نتیجه مذاکرات هسته‌ای راضی نیست

روح الله حسینیان، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در گفتگو با IMAGE634291543168204068_961044740.jpg
«خبرگزاری دانشجو» در رابطه با هشدار مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ آمریکا در ایران گفت: استباط من این است مقام معظم رهبری از نتیجه مذاکرات راضی نبوده اند و از آنجایی که نه برجام در ایران و در آمریکا به تصویب نرسیده یک نوع بی اعتنایی و بی اعتمادی بوجود آمده است.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری احساس کرده اند که عده ای مذاکرات را به عنوان ضرورت مقطعی و تاکتیک نگاه نمی‌کنند بلکه به این مذاکرات به عنوان یک موضوع استراتژیک می نگرند و می خواهند که ملت ایران دست از شعارهای انقلابی و امام (ره) بردارند و راه ایشان را فراموش کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود با به صدا در آوردن زنگ خطر راه و روش عده‌ای از مسئولان را مسدود کردند. لذا ضرورت دارد تا روحیه انقلابی و الگو بودن ایران برای جوامع اسلامی و جهانی که باید در مقابل ابرقدرت ها ایستادگی و جهان را به عدالت نوینی دعوت کنند و در جهان عدالت جدیدی حاکم سازند حفظ شود.

حسینیان در ادامه تصریح کرد: در هشدار مقام معظم رهبری آقای ظریف وزیر امور خارجه در اولین گام حتما باید روابط خود را با کری قطع و اینگونه نباشد که ظریف نسبت به کری احساس پسرخالگی کند!

نماینده مردم تهران در خانه ملت خاطر نشان کرد: نمایندگان طی نامه ای از دولت خواستار شده اند طبق نظر مقام معظم رهبری که فرموده اند "ما از مقاومت و هرکس که با اسرائیل مقابله و این رژیم را بکوبد ما او حمایت می کنیم" از مقاومت و نیروهای مقاومت در جهان را مورد حمایت قرار دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016