دوشنبه 2 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رئیس قوه قضائیه هم به حسن روحانی تذکر داد

صادق لاریجانی٬ رئیس قوه قضائیه به حسن روحانی به خاطر اظهارات «عوامانه» با هدف «جو‌سازی» علیه شورای نگهبان هشدار داد و به اعلام موجودیت یک حزب اصلاح‌طلب نیز واکنش نشان داده است.

آقای لاریجانی به دولت یازدهم تذکر داده علیه شورای نگهبان «حاشیه سازی» نکند چراکه «اکنون کشور نیاز به همدلی و تلاش و کار مجاهدانه دارد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی بی‌آنکه نامی از روحانی ببرد گفته «چرا برخی آقایان در خصوص شورای نگهبان فضاسازی می‌کنند و حرف‌های حاشیه‌ای می‌زنند و جدال به راه می‌اندازند؟»

حسن روحانی هفته گذشته گفته شورای نگهبان در انتخابات تنها وظیفه نظارتی دارد که این اظهارات با واکنش صریح محمد‌علی جعفری فرمانده سپاه و جریان محافظه‌کاران تندرو مواجه شده است.

این دسته از محافظه‌کاران می‌گویند دولت حسن روحانی با همکاری گروهی از اصلاح‌طلبان تلاش‌ها برای تغییر ترکیب مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را آغاز کرده است.

آن‌ها از اعلام موجودیت حزب «اتحاد ملت ایران اسلامی» به عنوان یکی از نشانه‌های روشن تلاش اصلاح‌طلبان برای ورود به مجلس نام می‌برند.

رئیس قوه قضائیه نیز درباره این حزب گفته «برخی کسانی که در جریان فتنه ۸۸ فتنه گر بودند و برخی از آن‌ها محکومند، حالا آمده‌اند و لعاب و رنگ عوض کرده‌اند و احزابی درست» کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016