سه شنبه 3 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تجمع جمعی از مخالفان توافق هسته ای مقابل مجلس

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ این دانشجویان با تجمع مقابل مجلس اعتراضاتی را نسبت به توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ و همچنین بازگشایی سفارت انگلیس در تهران مطرح کردند. تجمع کنندگان پلاکاردهایی با این مضامین در دست داشتند: «با برجام انقلاب خمینی نمی‌رسد به سرانجام»، «بازرسی را نمی‌پذیریم؛ چه مدیریت شده چه نشده»، «برجام یا زهر جام»، «لغو تحریم‌ها، هشت سال دیگر مطرح است؟» «چرا مجلس برای مطالبه حق مردم سکوت می‌کند؟»، «نه تحمیل و نه تاخیر؛ قطع مسیر ذلت»، «مجلس در جای خالی امور است.»

این دانشجویان همچنین شعارهای «مرگ بر آمریکا »، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا»، «نماینده ملت حمایت حمایت»، «هیهات من الذله» سردادند.

به گزارش ایسنا، همچنین این تجمع کنندگان ماکتی از یک اسب را بالای سر خود داشتند که بر روی آن نوشته شده بود «برجام اسب تروی آمریکا».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016