دوشنبه 9 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

علی شکوری‌راد بازداشت شد

علی شکوری‌ راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران که اخیرا اعلام موجودیت کرده بود، بازداشت شد. شکوری راد روز دوشنبه ۹ اردیبهشت در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سئوالی در مورد اعتراضات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ گفته بود: "ما از واژه‌ای که شما به کار می‌برید دریافت و تعریف روشنی نداریم و در متون ما فتنه تعریف نشده است". مرجع قضایی علت بازداشت وی را "اصرار بر تخلفات قبلی و اقدامات فتنه‌گرانه" اعلام کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شکوری راد بازداشت شد

تهران- ایرنا- یک منبع آگاه در قوه قضاییه از بازداشت علی شکوری راد دبیر کل حزب تازه تاسیس اتحاد ملت ایران اسلامی خبر داد و علت آن را پرونده گذشته این فرد عنوان کرد.


علی شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، این منبع آگاه خبر بازداشت علی شکوری راد را تایید کرد.

وی گفت: پرونده قبلی شکوری راد و اصرار بر انجام تخلفات گذشته از دلایل عمده بازداشت دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی بوده است.

این منبع آگاه توضیح بیشتری در خصوص علت بازداشت وی نداد.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران ساعاتی پیش از بازداشت، نخستین نشست خبری خود را امروز(دوشنبه) در دفتر حزب متبوعش برگزار کرد.

***

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران عصر امروز بازداشت شد


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، علی شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران عصر امروز بازداشت شد.

به گزارش فارس،‌ شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در نشست خبری امروز خود در مورد فتنه سال ۸۸ که از سوی خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، مطرح شد گفت: ما از واژه‌ای که شما به کار می‌برید(فتنه) دریافت و تعریف روشنی نداریم و در متون ما فتنه تعریف نشده است.

مرجع قضایی علت بازداشت وی را اصرار بر تخلفات قبلی و اقدامات فتنه‌گرانه اعلام کرده است، شکوری‌راد عضو حزب منحله مشارکت، نماینده مجلس ششم و یکی از متحصنین آن دوره مجلس و حامی یکی از سران فتنه در حوادث سال ۸۸ است.

وی به اتهام مسائل امنیتی در ۲۰ مهرماه ۱۳۸۹ بازداشت شد، وی قبلا اعلام کرده بود که جرمی به نام فتنه نداریم.

***

دبیرکل حزب اتحادملت به دادسرای اوین رفت

علی شکوری‌راد برای توضیح پاره‌ای از مسائل به دادسرای اوین رفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از یکی از اعضای حزب اتحاد ملت ایران اسلامی علی شکوری‌راد پس از نشست خبری امروز خود برای توضیح پاره‌ای از مسائل به دادسرای اوین رفت.

به گفته این عضو حزب اتحاد ملت هنوز مشخص نیست که این حضور به معنای بازداشت او باشد، اما برخی از رسانه‌ها در اخبار خود از این حضور به عنوان بازداشت یاد کردند.

***

خبر تكميلی درباره بازداشت شكوری راد

يك منبع مطلع در اين رابطه به پويش گفت: آقاي شكوري راد بعد از ظهر امروز برای ارايه توضيحاتی كه از ايشان خواسته شده بود به دادسرا مراجعه كردند.

دقايقی پيش خبری مبنی بر بازداشت شكوری راد، دبيركل حزب اتحاد ملت بر روی خروجی رسانه‌های مجازی قرار گرفت.

يك منبع مطلع در اين رابطه به «پويش» گفت: آقای شكوری راد بعد از ظهر امروز برای ارايه توضيحاتی كه از ايشان خواسته شده بود به دادسرا مراجعه كردند.

وي افزود: هرچند هنوز از ايشان خبری نداريم، اما نميتوان به قطعيت خبر بازداشت را تاييد كرد.

گفتنی است كه علی شكوري راد صبح امروز در اولين كنفرانس خبری اين حزب به سوالات خبرنگاران پاسخ گفته بود.

خبرگزاری ایسنا نیز به نقل از یکی از اعضای حزب اتحاد ملت ایران اسلامی نوشت: علی شکوری‌راد پس از نشست خبری امروز خود برای توضیح پاره‌ای از مسائل به دادسرای اوین رفت.

به گفته این عضو حزب اتحاد ملت هنوز مشخص نیست که این حضور به معنای بازداشت او باشد، اما برخی از رسانه‌ها در اخبار خود از این حضور به عنوان بازداشت یاد کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016