چهارشنبه 11 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

پسر برهنه ایرانی تبار در جنوب شرقی آمریکا بازداشت شد

خبرگزاری ایرانشهر - پلیس ایالتی لویزیانا در جنوب شرقی ایالات متحده آمریکا، یک جوان 32 ساله ایرانی‌آمریکایی را به جرم حمله به ماموران پلیس و تهدید دروغین به حمل مواد منفجره بازداشت کرد. این عملیات به بسته شدن بزرگراه بین ایالتی I-10 برای بیش از سه ساعت و ایجاد ترافیک سنگینی در این منطقه منجر شد.

safaalidoostLA.jpg

سر کلانتر منطقه هنکاک در لویزیانا با اعلام هویت «صفا علیدوست» 32 ساله و ساکن شهر لافایت در همین ایالت، وی را از کارمندان یکی از شرکت‌های معروف نفتی در شرق آمریکا معرفی کرده‌است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته مقامات پلیس محلی، پس از اطلاع ماموران پلیس گشت بزگراه از تردد یک مرد لخت در حاشیه این اتوبان پر تردد در ساعات پایانی شب، معاون کلانتری هنکاک در حالی برای پرسش از این مرد به او نزدیک شد که وی به صورت برهنه در کنار یک اتومبیل پارک شده در محوطه پارک ممنوع حاشیه بزرگراه ایستاده بود. اما با حمله وحشیانه ازعلیدوست مواجهه شده است. این افسر ارشد پلیس در حمله آقای علیدوست دچار آسیب دیدگی از ناحیه سرشده و بلافاصله تقاضای کمک اضطراری می‌کند که با ارسال واحد دیگری از نیروهای پلیس بزرگراه به بازداشت فرد مهاجم می‌انجامد.

این جوان ایرانی‌تبار که نیروهای پلیس در ابتدا گمان کرده‌اند وی عرب‌تبار است، در مواجهه با دو پلیس اعزامی، آنها را تهدید کرده‌است که در اتومبیل خود مواد منفجره دارد و اقدام به انفجار آن خواهد کرد. همین تهدید موجب شد تا گروه واکنش سریع پلیس امنیت به همراه سگ‌های بمب یاب و تجهیزات خنثی سازی بمب به محل اعزام گردد و پلیس اقدام به مسدود کردن کلیه مسیر‌های بزرگراه شماره 10 کرد. اما پس از سه ساعت اثری از هیچگونه ماده منفجره و یا ترکیبی برای تولید بمب دست ساز در اتومبیل متهم پیدا نشد.

صفا علیدوستی که هنوز مشخص نیست چرا در حاشیه بزرگراه 10 اقدام به حمله و تهدید پلیس کرده است، تا تکمیل تحقیقات مقدماتی پلیس در زندان هنکاک لویزیانا در بازداشت موقت به سر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016