شنبه 14 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

پاسخ محسنی اژه‌ای به همسر هاشمی رفسنجانی: عذاب وجدان ندارم٬ معلوم است چه کسی درد دارد

ایلنا - معاون اول قوه قضاییه در واکنش به نامه همسر آیت‌الله هاشمی با اظهار اینکه عذاب وجدانی ندارد٬ متن نامه را برای بررسی و اقدام مقتضی به دادستان تهران ارسال کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ایلنا٬ حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای در نامه‌ای خطاب به دفتر حوزه معاونت اول قوه قضائیه در مورد نامه اخیر خانم عفت مرعشی نوشت: نامه مشارالیها عینا خدمت دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شود تا چنانچه همانند برخی نوشته‌های منتسب به بیت آقای هاشمی رفسنجانی مشحون به توهین و افترا باشد٬ اقدام مقتضی به‌عمل آورده و عنداللزوم مسائل مطروحه را پاسخ دهند.

متن کامل این نامه بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر جعفری دولت آبادی
دادستان محترم عمومی انقلاب تهران

سلام علیکم

با احترام؛ به پیوست تصویر نامه مورخ ۱۰/۶/۹۴ خانم عفت مرعشی خطاب به معاون محترم اول قوه قضائیه حضرت حجت الاسلام محسنی اژیه متضمن مرقومه ایشان مبنی بر:

«بسمه تعالی – دفترنامه سرکار خانم عفت مرعشی را ملاحظه نمودم بر خلاف نوشته ایشان اینجانب هیچگونه ناراحتی و عذاب وجدانی نسبت به مسئله مورد اشاره مشارالیها (محکومیت فرزندشان مهدی هاشمی به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل ضد امنیتی) ندارم و از نامه غیرمتعارف و غیر مسئولانه نامبرده معلوم می‌شود چه کسی ناراحت است و درد دارد و پیوست نامه مشارالیها ارتباطی با اینجانب ندارد لذا عیناً خدمت دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران ارسال تا چنانچه همانند برخی نوشته­‌های منتسب به بیت آقای هاشمی رفسنجانی مشحون به توهین و افترا باشد اقدام مقتضی به عمل آورده و عنداللزوم مسائل مطوحه را پاسخ دهند.

محسنی اژه ای ۱۴/۶/۹۴»

به همراه چهار برگ اصول اوراق، جهت استحضار و اتخاذ تصمیم شایسته به پیوست ایفاد می‌گردد.

سعید عسگری
مدیر کل حوزه معاونت قوه قضائیه


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016