دوشنبه 16 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حمایت رئیس کمیته ملی حزب دمکرات آمریکا از توافق‌نامه هسته‌ای


دِبی واسِرمَن شولتز

ف.م.سخن - ویژه خبرنامه گویا

«پیتر بیکر»٬ گزارشگر کاخ سفید روزنامه «نیویورک تایمز»٬ از واشینگتن گزارش می دهد:
دِبی واسِرمَن شولتز٬ رئیس کمیته ملی حزب دمکرات امریکا٬ از توافق نامه ی هسته ای با ایران حمایت کرده است. او که یکی از نمایندگان کنگره ی امریکاست٬ روز یکشنبه اعلام کرد که می خواهد از توافق نامه ی هسته ای با ایران حمایت کند؛ توافق نامه ای که در حوزه ی انتخابیه ی او٬ فلوریدا٬ عامل نگرانی بسیاری شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او به «جک تپر» در تاک شو ی «وضعیت اتحاد - State of the Union» که از شبکه تلویزیونی «سی.ان.ان» پخش می شود گفت: من به حمایت از توافق نامه رای خواهم داد و اگر لازم باشد از وتوی رییس جمهور نیز حمایت خواهم کرد. با این که دبی واسرمن شولتز٬ فرایند این تصمیم گیری را التهاب آور و عامل نگرانی و تردید خواند٬ چنین نتیجه گرفت که توافق نامه٬ ایران را سال ها از تبدیل شدن به یک کشور اتمی دیگر دور خواهد کرد.

این نماینده ی کنگره ی امریکا٬ موقعی که در باره ی دشواری تصمیم گیری به عنوان مادر یهودی و اولین زن یهودی انتخاب شده برای کنگره از فلوریدا سخن می گفت دچار تاثر شد.

او گفت: هیچ چیز برای من به عنوان یک یهودی مهم تر از این نیست که از موجودیت اسراییل در تمامی دوران نسل خودمان اطمینان حاصل کنم.

او افزود: هیچ راهی بهتر از تایید این توافق نامه برای کسب اطمینان در این زمینه وجود ندارد.

ادامه ی این گزارش را که مصاحبه ای ست با وزیر امور خارجه ی سابق امریکا٬ کالین پاول٬ می توانید در سایت نیویورک تایمز مطالعه کنید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016