چهارشنبه 18 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

عضو کمیسیون برجام: پای دو متن دیگر در مذاکرات وین در میان است که از محتوایش بی‌اطلاعیم

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: طبق آنچه آقای صالحی و شمخانی در پاسخ به سؤالات ما اذعان‌ کرده‌اند، ۲ متن دیگر از سوی تیم مذاکره‌کننده هسته‌‌ای با طرف مقابل مورد توافق قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، گفت: آنچه مورد بحث و توافق بین ایران و طرف غربی شده، ۴ متن است که ما تنها ۲ متن آن را در اختیار داریم و ۲ متن دیگر که برای آمریکایی‌ها و آژانس محرمانه است، در دسترس نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام نیست.

وی گفت: متن اول برجام و متن دوم قطعنامه است که هر ۲ در اختیار ما قرار دارد، اما طبق آنچه آقای صالحی و آقای شمخانی تأیید کردند، پای ۲ متن و سند دیگر نیز در میان است که ما از محتوای آن اطلاعی نداریم. متن اول درباره برنامه‌ درازمدت و غنی‌‌سازی و تحقیق و توسعه ایران و متن دوم نقشه‌ راهی است که طرف مقابل آن آژانس است.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام تأکید کرد: ما باید از محتوای اصلی این ۲ متن دیگر که توسط برخی مسئولان توصیف شده مطلع شویم، ضمن اینکه قرار است ایران تعهدات لازم را نسبت به متن دوم نیز انجام دهد که باید همه چیز دراین‌باره روشن شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016