سه شنبه 31 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

داعش ۱۰ مرد را در سوریه به اتهام "همجنسگرایی" اعدام کرد

0,,18537141_303,00.jpg
به گزارش دویچه وله٬ "دولت اسلامی" ۹ مرد و یک پسر نوجوان را به اتهام "همجنسگرایی" به دار آویخت. به گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه این اعدام‌ها در ملاءعام اجرا شده‌اند و نیروهای این گروه تروریستی تمام دوربین‌های فیلمبرداری را توقیف کرده‌اند.

گروه دیده‌بان حقوق بشر سوریه، مستقر در لندن، گفته است که "دولت اسلامی" (داعش سابق) هفت مرد را در شهر رستان، واقع در استان حمص در مرکز سوریه به اتهام "همجنسگرایی" اعدام کرده است. این گروه تروریستی همچنین دو مرد و یک پسر نوجوان دیگر را نیز در شهر حریتان در شمال استان حلب به همین اتهام به دار آویخته‌اند.

رامی عبدالرحمن، رئیس دیده‌بان حقوق بشر سوریه روز دوشنبه (۲۱ سپتامبر/ ۳۰ شهریور) گفت طبق اطلاعات رسیده به این سازمان، اعدام‌های یاد شده در ملاءعام به اجرا گذاشته شده‌اند، اما نیروهای "دولت اسلامی" همه دوربین‌های فیلمبرداری را که از این مراسم فیلم گرفته بوده‌اند، ضبط کرده و از میان برده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این گروه تروریستی در مناطق تحت اختیار خود همجنسگرایی، جادوگری و ابراز وفاداری به بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه را جرائمی نابخشودنی می‌داند که برای آنها مجازات اعدام در نظر گرفته شده‌اند.

پیش‌تر نیز مواردی از اعدام افراد به اتهام "همجنسگرایی" از سوی "دولت اسلامی" گزارش شده بودند. این گروه تروریستی در چند مورد متهمان را از پشت بام ساختمان‌ها به پایین پرتاب کرده بود.

به گفته سازمان دیده‌بان حقوق بشر سوریه از ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ تا کنون، نیروهای "دولت اسلامی" بیش از سه هزار تن را در مناطق تحت اختیار خود به دار آویخته‌اند. دستکم ۱۸۰۰ تن از این افراد غیرنظامی بوده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016