پنجشنبه 2 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

علم الهدی: همه جریان‌های غیرخودی باید حذف شوند

5555_00.jpg
احمد علم‌الهدی گفته «اختلافی» با عباس واعظ طبسی ندارد٬ احمدی‌نژاد را فردی «سیاسی» می‌داند٬ مخالف برگزاری کنسرت است و باور دارد که همه جریان‌های «غیرخودی» باید حذف شوند.

به گزارش دیگربان٬ آقای علم‌الهدی افزوده به خاطر وضعیت خاص «مجازی» واعظ طبسی ارتباط «فیزیکی» چندانی با وی ندارد و این مساله به منزله اختلاف با نماینده علی خامنه‌ای در استان‌های خراسان نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امام جمعه مشهد درباره محمود احمدی‌نژاد نیز گفته که وی فردی «سیاسی» است تا «دینی» و «به‌ خاطر زاویه‌ای که با ولایت پیدا کرد خیلی از مشکلات را به‌ وجود آورد.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفته «همه جریان‌های سیاسی همسو با نظام وظیفه دارند در راستای کنار زدن جریان‌های غیرخودی فعالیت کنند.»

به گفته وی «خدا در این نظام همه‌کاره است؛ نظام به خدا مربوط است و نقش در بنده‌سازی برای خدا دارد و خدا هم در این نظام مشیت و اراده‌اش حاکم اول است.»
علم‌الهدی درباره برگزاری کنسرت هم گفته «کنسرت با موسیقی فرق دارد، کنسرت یک سری حواشی و فرایند‌های سوء دارد که هیچ معیار دینی و شرعی آن را نمی‌پذیرد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016