یکشنبه 5 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

آمار قربانیان ایرانی فاجعه منا بازهم افزایش یافت؛ ۱۵۵ نفر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) - آمار قربانانیان ایرانی فاجعه منا به ۱۴۴ نفر رسید / ۳۲۳ مفقود همچنان مفقود هستند

سازمان حج و زیارت از افزایش تعداد قربانیان ایرانی فاجعه منا به ۱۵۵ نفر خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «انتخاب»، حمید محمدی معاون امور حج سازمان حج و زیارت کشورمان آخرین وضعیت کشته‌ها مفقودان و مصدومین فاجعه سه روز گذشته منا را تشریح کرد.

وی افزود: تعداد کشته‌های فاجعه منا به ۱۵۵ نفر رسیده است.

معاون امور حج سازمان حج و زیارت گفت: تعداد مصدومان و مجروحان به ۸۵ نفر رسیده است.

محمدی تصریح کرد: در این میان تا این لحظه ۳۲۱ مفقودی گزارش شده است.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون کمیته ویژه‌ای برای انتقال پیکرهای مطهر جانباختگان و مجروحین به ایران تشکیل شده است که در حال بررسی وضعیت و هماهنگی‌های لازم هستند.

تعداد مفقودان ایرانی حادثه منا کاهش یافت؛ فعلا ۳۱۶ نفر

رییس سازمان حج و زیارت با اعلام این‌که گروه‌های امداد و پزشکی حج و زیارت برای سرکشی به بیمارستا‌های جده، طائف و مکه اعزام شدند، گفت: تعداد مفقودشدگان ایرانی تا این لحظه به ۳۱۶ نفر کاهش یافته است.

سعید اوحدی با بیان این‌که سرعت شناسایی مفقودان و جان‌باختگان با توجه به استقرار زائران ایرانی در هتل‌های مکه بیشتر شده است، ادامه داد: تا این لحظه، تعداد جان‌باختگان ۱۵۵ نفر است و تعداد زائران بستری‌شده در بیمارستان‌ها به ۴۸ نفر رسیده که از آمار کلی اعلام‌شده، تعدادی مرخص شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016