یکشنبه 12 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

خنده بابک زنجانی و وکیلش هنگام بیان اتهامات در دادگاه


وکیل مدافع بابک زنجانی با بیان اینکه علت قسمتی از شکایت تامین اجتماعی از موکلم، فرض محال بوده است و جرمی به وقوع نپیوسته گفت: در برهه‌ای قرار بود در راستای اصل خصوصی‌سازی از طرف شرکت تامین اجتماعی تعدادی شرکت به زنجانی واگذار شود که این موضوع عملی نشد.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، رسول کوهپایه زاده وکیل مدافع بابک زنجانی متهم نفتی پس از پایان دادگاه در جمع خبرنگاران در خصوص کیفرخواست خوانده شده از سوی نماینده دادستان اظهار کرد: کیفرخواست ماحصل زحمات یک سال و نیمه مسئولان در مرحله تحقیق است که حاصل آن 237 صفحه شده است اما کیفرخواست قابل دفاع هست و صرفا کیفرخواست خوانده شده ادعای مسئولانی است که آن را جمع آوری کرده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی درباره چرایی خندیدن او و بابک زنجانی در هنگام قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان، گفت: خنده که مستحب است اما در مواردی که نماینده دادستان مطرح می‌کرد ما قابلیت دفاع خوبی داشتیم که من با تبسم سعی می‌کردم موکل خود را به آرامش دعوت کنم.

وکیل مدافع متهم نفتی در پاسخ به این سوال که آیا شما موکل خود را مفسد فی الارض می‌دانید، اظهار کرد: اینکه من چه نظری دارم مهم نیست بلکه نظر دادگاه قابل اهمیت است اما به خودم و به رسانه‌ها توصیه می‌کنم از پیش داوری و قضاوت عجولانه خودداری کنند تا دادگاه و پرونده روند صحیح خود را طی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پایان دومین جلسه دادگاه زنجانی، جلسه سوم دوشنبه
تهران - ایرنا - دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده میلیاردر نفتی و سایر متهمان این پرونده پایان یافت و قرار شد سومین جلسه این دادگاه فردا(دوشنبه) برگزار شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، قاضی ابوالقاسم صلواتی رییس شعبه ۱۵ دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران روز یکشنبه پس از اعلام پایان دومین جلسه رسیدگی به اتهامات میلیاردر نفتی و دو متهم دیگر افزود: جلسه سوم فردا ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.

نخستین جلسه دادگاه پرونده متهمان نفتی روز گذشته(شنبه) آغاز شد.

در جلسه روز گذشته و امروز، معاون و نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست متهمان پرداخت و قرار است و فردا ادامه کیفرخواست قرائت شود.

بابک زنجانی سال ۹۲ بازداشت شد و از آن زمان تا کنون در بازداشت موقت در زندان اوین بسر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016