پنجشنبه 16 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
29 آبان» بازار کلیه ایرانی در امارات
پرخواننده ترین ها

امارات ربایندگان عباس یزدان پناه یزدی، تاجر ایرانی را به حبس ابد محکوم کرد

دبى – العربيه.نت فارسى - دادگاه استیناف دبی ربایندگان تاجر ایرانی-بریتانیایی را مجرم شناخت و آنها را به حبس ابد محکوم کرد.

عباس یزدانپناه یزدی، تاجر ۴۴ ساله ایرانی-بریتانیایی، روز ۲۵ ژوئن ۲۰۱۳ در ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر پس از خروج از محل کارش در محله بردبی شهر دبی ربوده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سایت اماراتی "سون دیز"، ۶ نفر ایرانی- که ۳ نفر از آنها فراری هستند- متهم به ربودن یزدی شدند. ۴ نفر از آنها متهم به آدمربایی، دزدی، حمله به قصد کشتن یزدی شدند.

دادگاه استیناف ۳ نفر از متهمان روز چهارشنبه ۷ اکتبر در شهر دبی برگزار شد. دادستان دبی برای این افراد اشد مجازات را تقاضا کرده بود. دادستان مدعی شده بود که این حمله به شهرت و امنیت شهر دبی آسیب رسانده است. ناپدید شدن یزدی در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده ای داشت.

بر اساس شواهد یزدی در روز حادثه، هنگامی که قصد رفتن به خانه را داشت مورد حمله قرار گرفت، او را بیهوش کرده و به شهر شارجه می برند، و از آنجا به وسیله یک لنج به ایران قاچاق می کنند. گفته می شود که یزدی در این حادثه جان خود را از دست داده، اما تاکنون هیچ مدرکی که حکایت از مرگ او داشته باشد بدست نیامده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016