یکشنبه 26 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

روابط عمومی مجلس: روزنامه کیهان عامل ایجاد دو دستگی در کشور است

120934_669.jpg
روابط عمومی مجلس در نامه‌ای به مدیر مسئول کیهان به علت جهت گیری «منفی»، «تخریب» و «افترا» علیه مجلس انتقاد و این روزنامه را عامل بحث‌هایی که سبب دو دستگی در کشور می‌شود، معرفی کرد.

مهدی کیایی٬ مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس در نامه حود خطاب به حسین شریعتمداری گزارش روزنامه کیهان درباره جلسه بررسی برجام در مجلس را «۱۸۰ درجه خلاف واقع» دانسته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کیایی در نامه خود آورده «با چه مجوز شرعی و قانونی روزنامه‌ای که از بودجه عمومی ارتزاق می‌کند، حق دارد مجلس را که مهم‌ترین رکن مردمسالاری است تحقیر و تخریب کند؟»

حسین شریعتمداری و روزنامه کیهان پس از امضای توافق‌نامه هسته‌ای وین از این توافق‌نامه به شدت انتقاد کرده و بار‌ها تلاش کرده‌اند علی خامنه‌ای را هم مخالف آن معرفی کنند.

موضع‌گیری‌های شریعتمداری و کیهان در سال‌های اخیر از سوی بسیاری از محافظه‌کاران هم مورد انتقاد قرار گرفته است. شریعتمداری که نماینده علی خامنه‌ای در موسسه کیهان است در این سال‌ها تلاش کرده خود را مفسر و سخنگوی علی خامنه‌ای معرفی کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016