یکشنبه 26 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

امیرعبداللهیان: ايران اقدامات "مستشارى" در سوريه را افزايش مى‌دهد

amirabdollahian.jpeg
حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفته است ايران اقدامات مستشارى خود در سوريه را به منظور مقابله با مخالفان حكومت بشار اسد افزايش مى‌دهد.

به گزارش "تسنيم"، حسين اميرعبداللهيان، روز یکشنبه ۲۵ مهرماه در حاشيه مراسم يادبود حسين همدانى، از فرماندهان ارشد سپاه كه در سوريه كشته شد، گفته است: "ما مستشاران نظامی در عراق و سوریه داریم که به‌ درخواست دولت‌های این دو کشور در آنجا حضور دارند".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرگزارى فارس هم به نقل از حسين اميرعبداللهيان گزارش داد: "هيچگونه نیروی رزمنده در سوریه نداریم اما به مشورت مستشاری خود برای مبارزه با تروریسم حتماً شدت بیشتری خواهیم بخشید و تلاش بیشتری خواهیم کرد".

جمهورى اسلامى ايران، متحد رژيم بشار اسد، از زمان آغاز جنگ داخلی در سوريه حضور نيروهاى رزمنده خود در سوريه را انكار مى كند اما اعلام كرده است نيروهاى ايرانى به عنوان مستشار در سوريه حضور دارند.

طى روزهاى اخير، گزارش‌هايى مبنى بر افزايش حضور نيروهاى رزمنده ايرانى در جنگ داخلى سوريه منتشر شده است.

در طى يك هفته گذشته، علاوه بر حسبن همدانى، از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران، خبرگزارى های داخلى از كشته شدن دو فرمانده ديگر سپاه در سوريه گزارش داده‌اند.

تازه‌ترین گزارش‌ها از سوریه، نيز از پيشروى ارتش آن کشور در حلب با حمایت نيروهاى «ایران، روسیه و حزب‌الله لبنان» حكايت دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016