دوشنبه 27 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اعتراض بسیجیان به وزیر امور خارجه آلمان در دانشگاه تهران + تصاویر

بی بی سی - در پایان سخنرانی فرانک والتر اشتاینمایر، وزیر امور خارجه آلمان در دانشگاه تهران، گروهی از بسیجیان حاضر با بالا بردن چند پلاکارد و زدن ماسک ضدگاز به صورت‌هایشان، به عملکرد آلمان در دوره جنگ ایران و عراق اعتراض کردند.

آقای اشتاینمایر در سخنرانی خود بر آمادگی آلمان برای گسترش روابط علمی و دانشگاهی با ایران تأکید کرد و گفت که در دوره سردی روابط دو کشور، اشتیاق به تحصیل و روابط علمی باعث حفظ رابطه ایران و آلمان می شد.

او گفت که دانشگاه های ایران می توانند تعامل زیادی با دانشگاه های آلمان داشته باشند.

germfmtehuniv1.jpg

germfmtehuniv2.jpg

در پایان سخنرانی آقای اشتانمایر، حاضران به مدت چند دقیقه به تشویق او پرداختند. به گزارش خبرگزاری های ایران، در همین زمان گروهی از منتقدان هم پلاکاردهای خود را بالا بردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بعضی از منتقدان ماسک های ضد گاز شیمیایی به صورت داشتند. ایران می گوید که در جریان جنگ ایران و عراق، بعضی شرکت های آلمانی مواد لازم برای تولید بمب های شمیایی را به حکومت صدام حسین فروختند و دولت آلمان در این مورد همکاری یا تعلل داشته است. تعداد زیادی از نظامیان و غیرنظامیان در مناطق جنگی، از جمله در سردشت، در اثر بمباران شیمیایی عراق کشته یا مصدوم شدند. عده ای از مصدومان هنوز از مصدومیت شیمیایی رنج می برند.

germfmtehuniv3.jpg

230562_359.jpg

230572_937.jpg

230568_578.jpg

230563_191.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016