دوشنبه 27 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

یک فرمانده بلند پایه دیگر حزب الله در سوریه کشته شد

دبى – العربيه.نت فارسى - شبه نظامیان حزب الله لبنان روز دوشنبه ۱۹ اکتبر ۲۰۱۵ از کشته شدن یکی از فرماندهان این گروه در سوریه خبر دادند.

کشته شدن این فرمانده تنها چند روز پس از کشته شدن فرمانده عالی رتبه دیگری به نام ابومحمد الاقلیم، در سوریه اعلام می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حزب الله لبنان با کمک مالی و تسلیحاتی ایران از آغاز اعتراضات مردم سوریه در سال ۲۰۱۱ تاکنون در کنار نیروهای اسد علیه مخالفان سوری می جنگد.

به گزارش العربیه، حزب الله لبنان در بیانیه ای کشته شدن یکی از فرماندهان عالی رتبه خود را به خانواده قربانی و دیگر اعضای این حزب تسلیت گفته است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است، محمد حسن صفا، ملقب به ابوحسن، در حین انجام ماموریت جهاد «مقدس» علیه نیروهای «کفر و وهابیت» جان خود را از دست داد.

حزب الله که از سوی سازمان های حقوق بشری و مخالفان سوریه به شرکت در قتل عام سوری ها متهم است، در همه بیانیه هایش از کشته شدگان خود به عنوان جهادگران جنگ مقدس نام می برد.

این فرمانده عالی رتبه حزب الله که در سوریه به دست انقلابیون کشته شد، از اهالی منطقه صفا اطراف شهرک «میفدون» در جنوب لبنان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016