یکشنبه 3 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رئیس معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان: ۵ زخمی در درگیری مسلحانه در بهبهان

ایلنا: رئیس معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه حادثه روز گذشته بهبهان در دسته‌های عزاداری رخ نداده است، گفت: در این حادثه تعدادی از ارازل و اوباش با یکدیگر درگیر و در نهایت توسط عوامل پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ موسوی با رد تمامی شایعات در مورد درگیری در گروه‌های عزاداری و تیراندازی به عزاداران حسینی، گفت: حادثه روز گذشته در بهبهان مربوط به تعدادی از اراذل و اوباش و افرار شرور سطح منطقه است که با اسلحه ساچمه‌ای یکدیگر را زخمی کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکید بر اینکه در این تیراندازی ۵ تن زخمی شدند، گفت: در کمتر از چند دقیقه نیز ۶ عامل اصلی این درگیری بازداشت و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام مسئول نیروی انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: یکی از عاملان این درگیری در حین فرار از دست پلیس توسط عوامل انتظامی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد.

به گفته سرهنگ موسوی، با حضور نیروی‌های انتظامی در سطح استان امنیت عزادارن به طور کامل حفظ شد و هیچ موردی از کوچکترین اتفاقات انتظامی گزارش نشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016