شنبه 9 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
8 آبان» "جیش‌المختار": ما به مجاهدین خلق در عراق حمله کردیم
پرخواننده ترین ها

مصاحبه جعلی خبرگزاری فارس با رهبر کشته‌شده «جیش‌المختار» درباره حمله به اردوگاه لیبرتی

Jeisholmokhtar-sahamnews-600x368.png
خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران با انتشار مصاحبه‌ای جعلی از رهبر کشته شده «جیش‌المختار» به نقل از وی اعلام کرد این گروه مسئولیت حمله به اردوگاه «لیبرتی» را پذیرفته است.

به گزارش دیگربان، این خبرگزاری نوشته «وثیق البطاط» رهبر گروه «جیش‌المختار» مسئولیت عملیات روز پنج‌شنبه به در اردوگاه «لیبرتی» متعلق به سازمان مجاهدین خلق را برعهده گرفته است.

خبرگزاری فارس هم‌چنین به نقل از «البطاط» به سایر اعضای سازمان مجاهدین خلق هشدار داده هر چه سریع‌تر خاک عراق را ترک کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران در مصاحبه جعلی خود تصویری از «واثق‌ البطاط» رهبر کشته شده «جیش‌المختار» منتشر و وی را «وثیق البطاط» معرفی کرده است.

این مصاحبه در شرایطی منتشر شده که «واثق البطاط» دبیرکل حزب الله عراق دی‌ماه سال ۱۳۹۲ در درگیری‌های استان «دیالی» این کشور کشته شده است.

«جیش المختار» پیش از این یک‌بار به اردوگاه «لیبرتی» نیز حمله کرده بود که در آن زمان «واثق البطاط» مسئولیت این حمله را برعهده گرفته بود.

شب گذشته حدود ۱۵ راکت به اطراف محل نگهداری اعضای سازمان مجاهدین خلق در نزدیکی بغداد (اردوگاه لیبرتی) اصابت کرد که به گفته سخن‌گوی این سازمان، ۲۲ نفر از جمله «حسین ابریشمچی» در این حمله موشکی – راکتی کشته شدند.

به نظر می‌رسد خبرگزاری فارس با بازنشر این مصاحبه تلاش کرده «جیش المختار» را مسئول حمله اخیر به «لیبرتی» معرفی کند.

به گزارش «سحام»، پس از افشای این گاف رسانه‌ای و خبر سازی جعلی خبرگزاری امنیتی فارس، این رسانه تیتر و لید مطلب منتشره را تغییر داد و نام رهبر گروه جیش المختار را از خروجی خود حذف کرد!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016