سه شنبه 12 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رستوران KFC در تهران ۱ روزه پلمپ شد + تصویر

شعبه رستوران آمریکایی کی‌اف‌سی در تهران، پس از یک روز فعالیت پلمپ شد.

به گزارش تسنیم، نخستین شعبه رستوران آمریکایی کی‌اف‌سی که از شب دهم آبان در تهران به‌صورت رسمی کار خود را شروع کرده، امروز پلمپ شد.

این رستوران که در یکی از خیابان‌های نسبتاً خلوت غرب تهران قرار دارد، ساعتی قبل تابلویی را با عبارت «تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد»، روی درب ورودی خود نصب کرده است.

این تابلوی زرد رنگ پس از آن روی درب این رستوران آمریکایی نصب شده که فروشگاه مذکور، صبح امروز از سوی نیروی انتظامی پلمپ شد.

232850_122.jpg



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پلمب کی‌اف‌سی سوءتفاهم بود / کی اف سی حلال در ترکیه ثبت شده است
تسنیم - مدیرعامل رستوران کی‌اف‌سی در تهران پلمب این مرکز عرضه فست‌فود را ناشی از سوءتفاهم به‌دلیل تشابه اسمی با کی‌اف‌سی آمریکا عنوان کرد.

عباس پازوکی مدیرعامل رستوران کی‌اف‌سی حلال با تأیید خبر پلمب این رستوران در تهران گفت: پلمب کی‌اف‌سی حلال ناشی از سوءتفاهم است و این رستوران هیچ ارتباطی با کی‌اف‌سی آمریکا ندارد و با بِرَند «کی‌اف‌سی ایرانیان» به ثبت رسیده است.

وی افزود: ما متعلق به برندی با عنوان کی‌اف‌سی حلال هستیم که مربوط به ترکیه می‌شود و متعلق به مسلمانان و بازار هدفش کشورهای اسلامی است و از ایرانیان مسلمان و شیعه در آن سهامدار هستند.

مدیرعامل رستوران کی‌اف‌سی ادامه داد: این برند در حقیقت رقیب کی‌اف‌سی آمریکاست و کی‌اف‌سی آمریکا هم از این رستوران شاکی است و اتفاقاً رسانه‌‌هایی مثل بی.بی.سی. برای مقابله با کی‌اف‌سی حلال برای کی‌اف‌سی آمریکا تبلیغ می‌کنند اما آنچه در رسانه‌های ایران مطرح شد، قلب واقعیت بود.

پازوکی تصریح کرد: دفتر اصلی کی‌اف‌سی حلال در ترکیه است و ما به‌عنوان یک ایرانی که از اول دوست نداشتیم با آمریکایی‌ها کار کنیم، با ترک‌ها همکاری کردیم و کی‌اف‌سی ایرانیان به‌هیچ عنوان ارتباطی با آمریکایی‌ها ندارد و ما دنبال تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی هستیم و در شعبه خودمان حتی به اقدامات فرهنگی در زمینه مطالعه، بهینه‌سازی مصرف آب و فرهنگ ترافیک پرداختیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016