چهارشنبه 13 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

«KFC» آمریکا صدور مجوز گشایش شعبه در تهران را رد کرد

تهران- ایرنا- فست فود زنجیره‌ای «کی اف سی» روز گذشته (سه شنبه ۱۲ آبان) در واکنش به بسته شدن رستورانی با نام این شرکت در تهران اعلام کرده که مجوز گشایش شعبه در ایران را به هیچ کسی نداده است.

به گزارش ایرنا، «لوری شالو» مسئول روابط عمومی شرکت «یام» مالک «کی اف سی» گفته است که با مسئولان محلی و مشاوران خارجی خود در تماس هستیم و علیه هر شرکت یا فردی که مدعی داشتن مجوز و حق گشودن شعبه‌ای با نام «کی اف سی» در ایران باشند و از نام آن سوء استفاده کنند، اقدام قانونی خواهیم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزوده است: از شنیدن خبر گشایش شعبه‌ای غیرقانونی با نام خود در تهران شوکه شدیم.

خبرگزاری‌های ایران روز سه شنبه از مهرو موم کردن یک رستوران فست فود در غرب تهران با تابلوی «کی اف سی حلال»، یک روز پس از گشایش آن خبر داده بودند.

گویا این رستوران به دلیل نداشتن مجوز مهر و موم شده است.

مدیرعامل رستوران تعطیل شده گفته است: «پلمب کی اف سی حلال ناشی از سوءتفاهم است و این رستوران هیچ ارتباطی با کی اف سی آمریکا ندارد و با برند کی اف سی ایرانیان به ثبت رسیده است».

او این رستوران را شعبه‌ای از «کی اف سی حلال» در ترکیه معرفی کرده که فعالیتش در کشورهای اسلامی متمرکز است و ایرانیان مسلمان و شیعه هم در آن سهامدار هستند و افزوده، «این برند در حقیقت رقیب کی اف سی آمریکاست که از این رستوران شاکی است».

«اسدالله احمدی شهریور» رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و رئیس اتاف اصناف تهران روز سه شنبه، مدیر عامل این رستوران را متهم کرده بود که «هیچ گونه سند و پروانه کسب از این اتحادیه نگرفته و امضای او را هم برای کسب پروانه جعل کرده است».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016