پنجشنبه 14 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
14 مهر» درگیری مسلحانه در ایرانشهر
16 تیر» وزش باد شديد ‌ادارات زابل تعطيل کرد
پرخواننده ترین ها

شی انفجاری در محور ایرانشهر - سرباز یک خودروی نیروی انتظامی را واژگون کرد

nen-051115.gif

زاهدان- ایرنا- معاون امنیتی - انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انفجار شی یا تله انفجاری در جاده ایرانشهر - سرباز در مسیر خودرو نیروی انتظامی هیچ تلفاتی نداشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی اصغر میرشکاری شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کشف حدود هشت تن موادمخدر در ۱۵ روز گذشته، انهدام یک باند سارق مسلح که از چهار سال پیش تاکنون فعالیت داشتند و همچنین دستگیری تیمی از سارقان قطعات خودرو در استان قاچاقچیان و مخلان امنیت را به وحشت و تکاپو انداخته است.

وی بیان کرد: خودروی نیروی انتظامی عصر امروز در مسیر ایرانشهر- سرباز حد فاصل روستای گورناک و مچکور در حرکت بود که شی انفجاری کنار جاده منفجر و باعث انحراف آن شد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این حادثه به هیچ یک از ماموران انتظامی آسیبی وارد نشده است.

وی بیان کرد: پس از وقوع این حادثه نیروهای امنیتی و انتظامی بررسی موضوع را آغاز کردند.

محمودرضا ناصح مدیر مرکز فوریتهای پزشکی ایرانشهر نیز به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از نیروهای انتظامی در این حادثه به صورت سطحی زخمی شده بود که در محل مورد مداوا قرار گرفت.

ایرانشهر در ۳۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016