جمعه 15 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

نوبخت: مردم سوریه می‌توانند خودشان حاکمانشان را تعیین کنند؛ آنجا کسی نظارت استصوابی ندارد

org-z14467920256f00f6fdb1d41299c412af8a106818d19c2227e0.jpg
تابناک: محمدباقر نوبخت با کنایه به نظارت استصوابی گفته است: مردم سوریه خودشان هستند که حاکمانشان را تعیین می‌کنند؛ چراکه دیگر قرار نیست در آنجا کسی نظارت استصوابی در مورد کاندیداهای ریاست‌جمهوری سوریه داشته باشد.

خبرنگار روزنامه مردم سالاری در نشست خبری سخنگوی دولت در ارتباط با داعش پرسید با توجه به برگزاری نشست وین ۲ در باره سوریه آیا دولت جمهوری اسلامی‌ اجازه خواهد داد که دولت داعش تشکیل شود که نوبخت گفت: داعش کوچک و بزرگ ندارد بلکه پدیده ای جعل شده از سوی قدرت‌های بزرگ برای اعمال فشار به منطقه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بیان اینکه داعش ‌هرگز مورد تایید جمهوری اسلامی‌نیست، گفت: در مورد ملت سوریه نیز خود آنان فقط می‌توانند اظهارنظر کنند و در انتخابات اگر مجددا آقای دکتر بشاراسد رای آورد یا هر کسی دیگر، این مردم سوریه هستند که حاکمانشان را تعیین می‌کنند؛ چراکه دیگر قرار نیست در آنجا کسی نظارت استصوابی در مورد کاندیداهای ریاست‌جمهوری سوریه داشته باشد.

وی ادامه داد: داعش با توجه به نوع تفکر جز تخریب و توهین به اسلام چیز دیگری در جهان ترویج نمی‌کند. هیچ دولت خارجی نمی‌توانست در تخریب چهره زیبا و راستین اسلام مهربان اینگونه همچون داعش عمل کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016