جمعه 15 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

چرا گفت‌وگوی رشیدپور با یار نزدیک احمدی‌نژاد هنوز پخش نشده؟

رضا رشیدپور بعد از مدتی دوری از رسانه با برنامه تازه خود یعنی «دید در شب» پا به عرصه رسانه‌های دیداری و شنیداری گذاشت، اما نه از دریچه صدا و سیما بلکه از طریق اینترنت و تهیه برنامه‌ای که به صورت هفتگی از کانال رسمی خود در سایت آپارات پخش می‌شود.

در هفتمین برنامه ی دید در شب; یکی از نزدیک ترین یاران دکتر محمود احمدی نژاد روبه روی من نشست و گفتگویی بسیار شفاف و جذاب شکل گرفت.

35711_494.jpg

اجرای برنامه های سیاسی بسیار پر حرارت و البته بی اندازه دشوار است. چون من خودم را متعهد به رعایت قوانین کشور و خطوط مشخص قرمز می دانم و حفظ چالش و صراحت ; هم زمان با دقت کامل به رعایت چارچوب های قانونی و عرفی , تلاش فزاینده ای می طلبد.

به شما اطمینان می دهم که در مقابل اعتماد و اعتنایی که به برنامه ی ما فرموده اید تمام توانم را به کار ببندم تا استاندارد گفتگوی سخت در برنامه حفظ شود و نوید می دهم که گفتگو با یار دیرین رییس جمهور سابق بی اندازه تماشایی و روشن گر است.

پ . ن: این دوست صمیمی رییس جمهور نهم و دهم در مقابل دوربین قول دادند که آقای دکتر احمدی نژاد مهمان برنامه ی من بشوند و به پرسشهای شفاف و سخت پاسخ بگویند . کتمان نمی کنم که به شدت علاقه مند به گفتگو با ایشان هستم .»

او شب قبل از پخش برنامه در کانل رسمی این برنامه در تلگرام با چند جمله نوید گفت و گویی جنجال با جوانفکر به خصوص درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی، بقایی و مشایی را داد؛ گفت و گویی که تاکنون پخش نشده.
رشیدپور چهارشنبه درباره این گفت و گو در کانال تلگرام دید در شب نوشت:«جوانفکر ، آیت الله هاشمی رفسنجانی را به تهذیب نفس و رعایت اخلاق فراخواند

علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی و رسانه ای محمود احمدی نژاد مهمان هفتمین برنامه دید در شب با اجرا رضا رشیدپور بود که در آن از برخی جنجالی ترین اتفاقات منسوب به دولت های نهم و دهم رمزگشایی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تشریح پشت پرده یکشنبه معروف مجلس برخی از رموز عزل ناگهانی وزیر خارجه وقت را تشریح و بر موفقیت های بزرگ احمدی نژاد در اداره کشور تاکید کرد .

جوانفکر ضمن غیرقانونی خواندن بازداشت بقایی جرایم منتسب به محمدرضا رحیمی را نامربوط به دولت دهم قلمداد و پاکدستی دولتمردان سابق را امری بدیهی دانست.

جوانفکر در بخش هایی از این گفتگو به پرسش های شفاف رشیدپور در خصوص دوران مدیریت موسسه مطبوعاتی ایران، کاندیداتوری رحیم مشایی، ابهامات وقایع 88 و .. پاسخ می دهد.

مخاطبان در انتظار این بودند که ساعت 22 پنجشنبه شب گفت‌وگوی جنجالی با جوانفکر را به نظاره بنشینند انتظاری که تاکنون محقق نشده. برخلاف هفته‌های گذشته که رشیدپور هر گونه تاخیر در پخش برنامه را اطلاع می‎‌داد( مانند یک روز تاخیر در پخش به مناسبت فاجعه منا) این بار بدون اینکه خبری درباره تاخیر در پخش برنامه داده شود دید در شب پخش نشد تا گمان زنی‌هایی درباره مشکلات خط قرمزی این گفت‌وگو به ذهن برسد و اینکه جوانفکر حرف‌هایی زده که عبور از خط قرمزها رد شده.

حال باید صبر کرد و دید آیا دید در شب با حضور جوانفکر امروز یا فردا پخش می‌شود و دلایل تاخیر فنی بوده یا این گفت و گو به آرشیو رشیدپور می‌رود و فعلا پخش نمی شود؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016