یکشنبه 17 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ذوالنور: بازداشت‌های اخیر سپاه قانونی است

دیگربان ـ مجتبی ذوالنور٬ مشاور نماینده علی خامنه‌ای در سپاه و اسماعیل کوثری٬ عضو کمیسیون امنیت ملی بازداشت‌های اخیر صورت گرفته توسط سازمان اطلاعات سپاه را «قانونی» دانسته‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای ذوالنور با دفاع از بازداشت‌های اخیر گفته «سپاه پاسداران در هیچ جایی بدون حکم قضایی و طی مراحل قانونی، اقدام به عمل نمی‌کند.»

وی افزوده «دستگیری عوامل موثر در فضای مجازی که رابط جریان اپوزیسیون خارج و ضد انقلاب داخل بودند، کاملا قانونی و با حکم قضایی توسط اطلاعات سپاه انجام شده است.»

اسماعیل کوثری٬ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هم گفته که بازداشت‌های اخیر براساس «اسناد و مدارک» صورت گرفته است.

سپاه پاسداران هفته گذشته اقدام به بازداشت پنج روزنامه‌نگار به اتهامم عضویت در یک «شبکه نفوذ» کرده که این اقدام با واکنش مقام‌های دولت یازدهم مواجه شده است.

حسن روحانی و علی شمخانی در روز‌های اخیر به این بازداشت‌ها اعتراض و از قوه قضائیه٬ سپاه پاسداران و برخی رسانه‌های محافظه‌کار در این زمینه انتقاد کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016