سه شنبه 19 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

شمخانی: بازداشت‌های اخیر برای صیانت از سلامت خبرنگاران است


علی شمخانی

ایلنا: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: شاید برخی اقدامات ناخواسته توسط بعضی افراد صورت گرفته باشد و این خبرنگاران در گردابی افتاده‌اند که به هیچ‌عنوان برایشان مفید نیست.

علی شمخانی درنشست خبری در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت خبرنگاران بازداشت شده اظهار داشت: این موضوع هم اکنون در حال مدیریت است و این اقدام برای صیانت از سلامت خبرنگاران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی افزود: شاید برخی اقدامات ناخواسته توسط بعضی افراد صورت گرفته باشد و این خبرنگاران در گردابی افتاده‌اند که به هیچ‌عنوان برایشان مفید نیست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: قصد انهدام یا تضعیف دیگران را نداریم و اصولا خط و مشی نظام جمهوری اسلامی ایران این نیست.

شمخانی ادامه داد: به طور قطع جامعه شریف و زحمتکش خبرنگاران که بدون کمترین چشم داشتی در حال خدمت رسانی هستند نیاز به صیانت دارد مطمئن باشید کسی قصد انهدام آنها را ندارد و قطعا این مسئله به زودی تعیین تکلیف می‌شود چرا که این موضوع زمان زیادی نخواهد برد.

وی افزود: به نظر می‌رسد که خود بازداشت‌شدگان مشکل خاصی نداشته باشند و بعضا پس از آنکه به آنها گفته شد کار نادرستی انجام داده‌اند اعلام کرده‌اند که مطلع نبوده‌اند و این موضوع هم در حال رسیدگی است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی یاداور شد: قصد ما این نیست که اگر کسی دستگیر شد او را از حیز انتفاع ساقط کنیم بلکه بحث برسر این است که آژیر خطری کشیده شود.

وی افزود: ما در مرحله حساسی قرارداریم. زیرکی و ورود معماگونه استکبار به وسیله بزک کردن خود در جامعه ما که بیشترین آسیب را از ایالات متحده دیده، به شکل مرموزی بدست شما انجام می‌شود و خود بازداشت شدگان هم به این موضوع باور دارند.

شمخانی تصریح کرد: این مسئله به خبرنگاران گوشزد شده و حتی به برخی از آنها پیامک‌هایی ارسال شده که مراقب باشند در این گرداب نیفتند.

شمخانی در پایان اعلام کرد: به نظر می‌رسد با توجه به اینکه این افراد نسبت به این موضوع آشنا نبودند این مسئله به زودی قابل حل باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016