چهارشنبه 20 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بابک زنجانی: مجبورم کردید که بگویم؛ همین الآن 22میلیارد یورو پول نقد دارم + ویدئو

1139654.jpg
به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، بابک زنجانی در بخشی از دفاعیات امروز خود اظهار داشت: می‌خواستم روز آخر دادگاه اعلام کنم، اما چون مجبورم کردید امروز اعلام می‌کنم همین الآن 22میلیارد یورو پول نقد دارم، می‌خواستم روز آخر دادگاه و زمانی که آقایان می‌گویند زنجانی هیچ پولی ندارد اعلام کنم، اما مجبور شدم امروز بگویم.

زنجانی خطاب به نماینده دادستان گفت: دلیل اینکه برایتان نوشتم حاضر نیستم ساعت، انگشتر، 4 ماشین و دو موتورسیکلتم را به نفت بدهید این است که دوستم ندارم آقای زنگنه از ساعتم استفاده کند و سوار ماشینم شود.

وی گفت: حاضرم این اموال را آتش بزنید، اما به نفت ندهید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون دادستان تهران: بازگرداندن پول بابک زنجانی از «رستم» هم برنیامد
مرتضی تورک معاون دادستان تهران گفت: آقای زنجانی اعلام کرده بود با شخصی به‌نام رستم ملاقات کند تا مسیر پرداخت بدهی را به وی بیاموزد. این درخواست و تمهید مقدمات فراهم شد اما باز هم از عودت پول خبری نبود.

وی افزود: هرچند سهامداران زنجانی اعلام آمادگی کرده بودند سهام شرکتهای وی در ترکیه، تاجیکستان و سایر اموال در این کشورها را به هر کسی که اعلام می‌شود منتقل کنند اما در حال حاضر به دلایل حقوقی مختلف این شرکتها با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و پیگیری آنها نیز هزینه قابل توجهی به‌دنبال دارد.

تورک گفت: متهم در جلسات گذشته همواره از پرداخت بدهی ظرف مدت 48 ساعت و کمتر یا بیشتر از این زمان خبر داده است. هرچند که کل آحاد جامعه منتظر شنیدن و قطعی شدن این خبر هستند اما اعلام می کنم طی رسیدگی آقای زنجانی چندین نوبت درخواست مهلت و تمهید مقدمات برای پرداخت و رد مال کرده بود.

وی توضیح داد: آقای زنجانی اعلام کرده بود با شخصی به نام رستم ملاقات کند تا مسیر پرداخت بدهی را به وی بیاموزد. این درخواست و تمهید مقدمات فراهم شد اما باز هم از عودت پول خبری نبود.

وی توضیح داد در تاریخ 12 مرداد سال 93 مکاتبه‌ای با وکیل مدنی خود در ترکیه انجام داد و اعلام کرد با توجه به اینکه قرار است 2.2 میلیارد یورو توسط رستم و از طریق بانک کندن چین واریز شود، شماره حساب‌هایی را به وی اعلام کنید تا این کار صورت گیرد. در تاریخ 14 مرداد سال 93 آقای ک قائم مقام وی این دستور را اجرا کرد و علی‌رغم انجام کارها هنوز از پول خبری نیست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016