یکشنبه 24 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تصاویر ادای احترام جمعی از تهرانی ها به قربانیان حملات تروریستی در فرانسه

تعدادی از شهروندان ایرانی با روشن کردن شمع در مقابل سفارت فرانسه در تهران، به قربانیان این حملات تروریستی ادای احترام و با خانواده آنان ابراز هم‌دردی کردند. شب جمعه (۱۳ نوامبر ۲۰۱۵) هشت عامل تروریستی به پنج نقطه از پاریس حمله کردند که در این حملات دست کم ۱۲۸ تن کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند. عکس: برنا قاسمی - ایسنا

iranfranceTasliat1.jpg

iranfranceTasliat2.jpg



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


iranfranceTasliat3.jpg

iranfranceTasliat4.jpg

iranfranceTasliat5.jpg

iranfranceTasliat6.jpg

سفارت ایران در فرانسه: هیچ ایرانی یا ایرانی- فرانسوی در فهرست قربانیان پاریس نیست
سفارت ایران در فرانسه اعلام کرد: هیچ ایرانی یا ایرانی- فرانسوی در فهرست قربانیان حوادث تروریستی شب گذشته پاریس وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، "سلول بحران" وزارت امور خارجه فرانسه در پاسخ به تماس سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، اعلام کرد: در فهرست قربانیان حوادث تروریستی شب گذشته پاریس هیچ ایرانی یا ایرانی- فرانسوی دیده نمی‌شود.

در پی پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، سفارت کشورمان در فرانسه اعلام کرد که صبح امروز با سلول بحران وزارت امور خارجه فرانسه تماس گرفته و این نهاد به آن‌ها اعلام کرده که در فهرست قربانیان حوادث تروریستی شب گذشته پاریس هیچ ایرانی یا ایرانی- فرانسوی دیده نمی‌شود.

پیش از این حسن قشقاوی، معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان وزیر خارجه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود:‌ هنوز هیچ گزارشی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه مبنی بر این که از شهروندان ایرانی کسی در حادثه تروریستی شب گذشته در پاریس کشته شده باشد دریافت نکرده‌ایم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016