یکشنبه 24 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دستگیری پنج سوری و یک فلسطینی به اتهام بمب‌گذاری در بیروت

labenon۲۳۲۳۲۳.jpg
یک مقام ارشد امنیتی لبنان اعلام کرد پنج سوری و یک فلسطینی را در ارتباط با دو بمب‌گذاری روز پنج شنبه ۱۲سپتامبر در مرکز بیروت که باعث کشته شدن ۴۳ نفر شد دستگیر شده‌اند.

این بمب‌گذاری در یک منطقه مسکونی و تجاری پر جمعیت که مرکز حضور گروه شیعه حزب‌الله لبنان به شمار می‌آید صورت گرفته بود و گروه موسوم به دولت اسلامی(داعش) مسئولیت آن را پذیرفته بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رویترز به نقل از این مقام ارشد امنیتی لبنان نوشت: «طی ۲۴ ساعت و در سریع‌ترین زمان ممکن اعضای این شبکه دستگیر شدند.»

حزب الله لبنان با حمایت ایران بیش از یک سال است که در جنگ سوریه مشارکت دارد، با این حال حمله روز پنج‌شنبه نخستین حمله علیه مواضع حزب‌الله در لبنان در بیش از یک سال اخیر به شمار می‌آید.

حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان نیز ضمن اعلام دستگیری شش متهم سوری و فلسطینی، حملات پاریس را محکوم کرد و گفت: خاورمیانه با «زلزله بربریت داعش» در حال لرزیدن است و مردم خاورمیانه دردی را که اکنون مردم فرانسه در حال تجربه کردن هستند درک می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016