سه شنبه 26 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
23 مهر» "حضور" قاسم سلیمانی در سوریه + تصویر
24 شهریور» السفیر: دومین سفر قاسم سلیمانی به مسکو
پرخواننده ترین ها

خبر تایید نشده سایت اسرائیلی و تکذیب خبرگزاری میزان درباره کشته شدن قاسم سلیمانی

204628_114.jpg
نظر - امروز خبری در برخی رسانه‌های خارجی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر شهادت سردار سلیمانی در سوریه منشر کرد که مسئول روابط عمومی کل سپاه، این خبر را شایعه سازی برخی رسانه‌های اسراییلی دانست و آن‌را تکذیب کرد.

debkasoleimanideath.JPG

سردار شریف در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی از سوی رسانه‌های صهیونیستی، خاطر نشان کرد: معمولا اسراییلی‌ها آرزوها و آرمان‌های خود را به عنوان خبر تنظیم و از طریق رسانه‌های خود در فضاهای مجازی منتشر می‌کنند که خبر جعلی شهادت سردار سلیمانی نیز از این جنس است.

به گفته‌ی مسئول روابط عمومی کل سپاه، سردار سلیمانی بر خلاف تمام فضاسازی‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در سلامت به سر می‌برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به‌گزارش «نظر» امروز برخی رسانه‌ها عکس‌های جدیدی از سلیمانی منتشر کرده‌اند و مدعی شدند که این عکس‌ها مربوط به روزهای اخیر است و این فرمانده ایرانی در سلامت بسر می‌برد. این تصاویر در زیر آورده شده‌است.

ادعای پایگاه صهیونیستی دبکا: سردار سلیمانی در سوریه به شهادت رسید

دبکا در خبری فوری نوشت: معارضان سوری اعلام کردند شنبه شب در یک یورش گسترده به شرق حلب موفق شدند سردار “قاسم سلیمانی،” فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عراق، را به شهادت برسانند.

معارضان سوری مدعی شدند بوسیله جاسوسان و سامانه‌های ردیابی موفق شدند از مسیر حرکت خودروی سردار سلیمانی اطلاع حاصل کنند و در موقعیت مناسب با شلیک همزمان دو موشک، خودرو را هدف قرار دادند.

معارضان سوری همچنین مدعی شدند: در این حمله موشکی علاوه بر سردار سلیمانی، سه سرنشین دیگر خودرو نیز به شهادت رسیدند. نام سه همراه سردار سلیمانی، “مسعود اصغری،” “محمود دهقان” و “احمد رجایی” اعلام شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016