جمعه 29 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فرمانده سپاه: پروژه ناامن‌سازی ايران خنثی شد

378918_ Mohammad-Ali-Jafari.jpg
فرمانده کل سپاه از تشکيل ۵۰۰ گردان امام حسين(ع) و ۱۵۰۰ گردان بيت المقدس بسيج در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش فارس سردار سرلشکر محمدعلي جعفري، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سخناني در جمع بسيجيان حاضر در رزمايش بزرگ الي بيت‌المقدس، با بيان اينکه آمادگي دفاعي بسيج در ابعاد مختلف از جمله ساختاري و سازماندهي در مقايسه با قبل تغيير کرده است،‌ گفت: اکنون در استان‌هاي مختلف کشور 500 گردان امام حسين (ع) و 1500 گردان بيت‌المقدس تشکيل و سازماندهي شده است.

سردار جعفري گفت: کشورهاي مختلف حسرت داشتن چنين نيرويي را مي‌خورند.

وي با اشاره به کارکرد بسيج در حوزه‌هاي امنيتي، دفاعي، سياسي، فرهنگي و جنگ نرم و کمک به اقتصاد مقاومتي و ايجاد وضعيت مناسب اجتماعي گفت: يکي از پيام‌هاي اين رزمايش دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامي است و اين اولين رزمايش مشترکي است که يگان‌هاي بيت‌المقدس تحت فرماندهي واحد انجام مي‌دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرلشکر جعفري با اشاره به ايجاد ناامني به وسيله تحريک دشمنان در کشورهاي منطقه و اروپا، حوادث پاريس را اوج اين ناامني‌ها دانست و تصريح کرد:‌ دشمن تلاش زيادي کرد تا کشور ما را نيز ناامن کند اما با اقتدار و تلاش نيروهاي امنيتي همه اين توطئه‌ها خنثي شد.

وي اظهار داشت: اين ناامني‌ها امروز از منطقه فراتر رفته اما بايد توجه داشت که هدف اصلي آنها، انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي است ولي دشمن امروز فهميده است که نمي‌توان با زبان زور با جمهوري اسلامي ايران صحبت کرد و به اينکه ايران اسلامي امروز يک ابرقدرت منطقه‌اي است اذعان دارند.

وي يکي ديگر از دستاورد هاي بسيج را گره خوردن نيروهاي مردمي و مدافع انقلاب به يکديگر در ايران، سوريه و عراق و يمن دانست و گفت: همه اين نيروها با هم وحدت دارند که به معناي تشکيل امت واحده اسلامي است و اين وحدت و همدلي ان‌شاءالله تا زمان ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

وي در پايان تصريح کرد: از آنجا که تهديدات عليه امت اسلامي در حال تغيير است، ما نيز بايد توان خود را به روز کنيم و رزمايش امروز تمريني براي مقابله با تهديدات فرامنطقه‌اي و جنگ‌هاي نيابتي عليه کشورمان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016