یکشنبه 15 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حیدر مصلحی٬ وزیر سابق اطلاعات: مذاکرات بر اساس پروژه نفوذ طراحی شده بود

دیگربان - حیدر مصلحی٬ وزیر سابق اطلاعات گفته گروهی از نخبگان ایرانی و آمریکایی در «شورای ملی ایرانیان و آمریکا» پروژه‌ای طراحی کرده‌اند تا «ذهن، قلب مردم و نخبگان ایران را به تسخیر آمریکا درآورد.»

آقای مصلحی گفته در این پروژه تلاش می‌شود «نشست‌های علمی بین ایران و اروپا و آمریکا» در نظر گرفته شود تا «ظرفیت‌ها و استعدادهای علمی ایران» شناسایی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزوده «پروژه دوم» این مرکز به دنبال آن است که «ما را در جایی که پیشرفت کردیم به زمین بزنند تا وابسته شویم.»

مصلحی اضافه کرده این مرکز «در پروژه دیگر با عنوان انرژی پاک به دنبال جهت‌دهی به مباحث علمی در ایران است.»

وزیر سابق اطلاعات افزوده «نمونه دیگری از ترفندهای استکبار، بازدید روسای دانشگاه‌های مهم آمریکا از تهران و بورسیه کردن دانشجویان ایرانی است.»

علی خامنه‌ای پس از امضای توافق‌نامه هسته‌ای وین نسبت به «نفوذ» آمریکا در جمهوری اسلامی هشدار داده که همین مساله به موضوع سخنرانی و موضع‌گیری محافظه‌کاران تبدیل شده است.

آن‌ها در ماه‌های اخیر بار‌ها گفته‌اند که دولت حسن روحانی مقدمه «نفوذ» آمریکا در ایران را فراهم کرده است و نیرو‌های وفادار به رهبری اجازه نخواهند داد این «نفوذ» محقق شود.

مصلحی همچنین اظهار داشته که مذاکرات هسته‌ای بر اساس پروژه «نفوذ» طراحی شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016