چهارشنبه 18 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

قوه قضاییه: خبر احضار مدیر مسئول روزنامه اطلاعات صحت دارد


محمود دعایی

تهران - ایرنا- مسئول دفتر سخنگوی قوه قضائیه با تایید خبر احضار مدیر مسئول روزنامه اطلاعات گفت: این مقام در روزنامه اطلاعات احضار و از وی تعهد اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، خبری در رسانه ها از جمله در این خبرگزاری مبنی بر احضار حجت الاسلام سید محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات به دادگاه ویژه روحانیت منتشر شده است که وی در گفت وگویی این خبر را رد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سید محمود رضویان مسئول دفتر سخنگوی قوه قضائیه در گفت وگو با ایرنا با تایید خبر احضار مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، افزود: وی احضار و اخذ تعهد از او انجام شده است اما دادگاه ویژه روحانیت در این زمینه بیشتر اطلاع رسانی می کند.

رضویان در پاسخ به این سئوال که آقای دعایی خبر احضار را نپذیرفت، تصریح کرد: هر کس مسئول حرف های خودش است.

حجت الاسلام سید محمود دعایی مدیرمسئول و نماینده ولی فقیه در روزنامه اطلاعات روز گذشته - سه شنبه- در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون هیچ چیزی از دادگاه ویژه روحانیت مبنی بر شکایت سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه در این زمینه به دست بنده نرسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه قانونی در زمینه انتشار اخبار رییس دولت اصلاحات وجود ندارد، ادامه داد: شورایعالی امنیت ملی تاکنون مصوبه ای در زمینه منع انتشار اخبار ایشان نداشته است.

وی یادآور شد: منع انتشار اخبار رییس دولت اصلاحات فقط نظر دادستان تهران بوده و ما همان زمان هم که چنین نظری دادند؛ مخالفت خویش را اعلام کردیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016