جمعه 20 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

انتصاب جانشین حسین همدانی در سوریه از سوی فرمانده سپاه

5F432A14-12EC-4EAC-BDEB-CA3138A25ED3_w640_r1_s_cx0_cy8_cw0.jpg
صدای آمریکا: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک مسئول ارشد نیروهای نظامی ایران در سوریه را منصوب کرد.

به گزارش رسانه‌های ایران، محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه با صدور حکمی غلامحسین غیب‌پرور را به فرماندهی "قرارگاه امام حسین" برگزیده است. پیش از این فرماندهی این قرارگاه را حسین همدانی برعهده داشت که در سوریه کشته شد.

آقای غیب‌پرور تا پیش از این فرمانده سپاه استان فارس بود.

انتصاب جانشین حسین همدانی در شرایطی صورت می‌گیرد که شایعات زیادی درباره سلامت قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و نفر اول نیروهای نظامی ایران در سوریه وجود دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ماه‌های گذشته و همزمان با عملیات نظامی روسیه در سوریه، اخبار متفاوتی از تعداد تلفات نیروهای نظامی ایران در سوریه مخابره شده است.

مقامات ایران بارها تاکید کرده‌اند که حضور نظامی ایران در سوریه "مستشاری" است اما تا زمان کشته شدن سردار حسین همدانی اخبار و جزئیات مربوط به نظامیان ایران در سوریه کمتر توسط رسانه‌های رسمی ایران پوشش داده می‌شد.

روز چهارم آبان ماه حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی جزئیاتی از حضور نیروهای نظامی ایران در سوریه را بیان کرد و گفت که تعداد تلفات سپاه در سوریه "زیاد نیست، منتهی نسبت به گذشته بیشتر به چشم می‌آید."

به گفته این مقام ارشد نظامی ایران، نیروهای سپاه در چهار سطح راهبردی، عملیاتی، تاکتیکی و فنی به ارتش سوریه کمک می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016