شنبه 21 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

افشای نام اعضای تیم مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا در دوران احمدی‌نژاد

442604_609.jpg
به گزارش دیگربان٬ علی اکبر صالحی٬ وزیر سابق امور خارجه نام اعضای تیم مذاکرات محرمانه دو ساله ایران و آمریکا در دوران محمود احمدی‌نژاد را اعلام کرد.

آقای صالحی از رضا زبیب سفیر کنونی ایران در قبرس٬ محسن بهاروند معاون سابق آمریکای لاتین وزارت خارجه و علی اصغر خاجی سفیر کنونی ایران در چین به عنوان طرف‌های ایرانی این مذاکرات نام برده است.

صالحی افزوده که سرپرست تیم ایران در مذاکرات را علی اصغر خاجی بر عهده داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آن‌طور که این مقام سابق وزارت امور خارجه دولت احمدی‌نژاد گفته اعضای تیم مذاکره کننده آمریکا را ویلیام برنز جک سالیوان و رابرت آینهورن تشکیل می‌دادند.

در دوران دولت‌های نهم و دهم تلاش‌های فراوانی از سوی تیم احمدی‌نژاد برای مذاکره با آمریکا درباره بسیاری از مسائل شد که علی خامنه‌ای با برخی از این تلاش‌ها به صورت محدود و مشروط موافقت کرد.
احمدی‌نژاد برخلاف سخنرانی‌های تندی که علیه مقام‌های آمریکا می‌کرد٬ پشت پرده علاقه فراوانی به مذاکره با آمریکا داشت که در این زمینه موفقیت چندانی کسب نکرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016