دوشنبه 23 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
17 آذر» وزیر بهداشت: مسئولان بیمارستان خمینی‌شهر برکنار شدند
پرخواننده ترین ها

صدور کیفرخواست برای سه نفر از متهمان پرونده بیمارستان خمینی شهر

رئیس کل دادگستری اصفهان از صدور کیفرخواست برای سه نفر از متهمان پرونده بیمارستان خمینی شهر‬‎ و کشیدن بخیه‌های یک کودک خبر داد.

به گزارش میزان؛ «احمد خسروی وفا» در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده بیمارستان خمینی شهر اصفهان اظهار کرد: در جریان رسیدگی به این پرونده، سه نفر از متهمین شامل دکتر و پرستار مربوطه و همچنین سوپروایزر به اتهام عدم کمک به مصدوم به استناد بند ۲ از ماده واحده قانون (خودداری از کمک به مصدومین) تفهمیم اتهام شدند و آخرین دفاع از آن‌ها اخذ شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: کیفرخواست این پرونده صادر شده و پرونده به دادگاه جزایی خمینی شهر ارسال شده است.

رئیس کل دادگستری اصفهان یادآور شد: یک هفته قانونا زمان ابلاغ وقت دادگاه به متهمین است و بر این اساس هفته آینده دادگاه رسیدگی به پرونده تشکیل می‌شود.

گفتنی است، بر اساس ماده ۲ قانون مجازات خودداری از کمک به مصدومین و رفع مخاطرات جانی، افراد حسب وظیفه و قانون مکلفند که به اشخاص آسیب دیده یا کسانی که درمعرض خطر جانی هستند، کمک نمایند و هرگاه کسی از کمک به آنها خودداری کنند به ۶ ماه تا ۳ سال حبس محکوم خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016