پنجشنبه 26 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

آمریکا: حساب های متقاضیان ویزا در شبکه های اجتماعی بررسی می شود

A376BE_w640.jpg
صدای آمریکا - جی جانسون، وزیر امنیت داخلی آمریکا روز چهارشنبه گفت وزارتخانه او از ابتدای سال جاری میلادی از شبکه های اجتماعی اینترنتی نیز برای بررسی پرونده متقاضیان مهاجرت به آمریکا استفاده می کرده است.

جی جانسون در کنفرانس خبری خود با اعلام این مطلب، به انتقادات برخی در آمریکا پاسخ می داد که گفته اند مقامات آمریکایی برای دور نگه داشتن تهدیدات احتمالی امنیتی، کار کافی انجام نداده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به دنبال حمله تروریستی اخیر در ایالت کالیفرنیا، که در آن یک زن و مرد که یکی از آنها از پاکستان به عربستان و با ویزای نامزدی به آمریکا آمده بود و دیگری که پدر و مادری پاکستانی داشت، وزارت امنیت داخلی آمریکا مورد انتقاد قرار گرفت که از شبکه های اجتماعی به میزان کافی برای بررسی پرونده های تقاضای ویزای آمریکا استفاده نکرده است.

گفته شده است تفشین مالک، زن پاکستانی که همراه رضوان فاروق به مرکز ارائه خدمات به معلولان در کالیفرنیا حمله کرده بود، در شبکه های اجتماعی از داعش و جهاد طرفداری کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016