جمعه 4 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

حادثه قتل در ژاپن؛ مقتول و قاتلان همه ایرانی هستند

95588h1.jpg
خبرگزاری ایرانشهر - براساس گزارش پلیس ناگویا در ژاپن (لینک + ویدئو) یک مرد میانسال ایرانی که به صورت غیرقانونی وارد ژاپن شده بوده توسط چند ایرانی دیگر به قتل رسیده‌است. پلیس این قتل را متربط به قاچاق مواد مخدر می‌داند.

یک مرد ایرانی به نام میلاد شیرمرد انارمی توسط چند ایرانی دیگر در روز یکشنبه به قتل رسیده‌است، که بر اساس شواهد و قرائن انگیزه این قتل در رابطه با قاچاق مواد مخدر بوده‌است. به نظر می‌رسد آقای شیرمرد به صورت غیرقانونی وارد ژاپن شده بود، زیرا در اداره مهاجرت و مرزبانی ژاپن اطلاعاتی از تردد مرزی وی وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شاهدان عینی به پلیس گفته ‌اند در روز یکشنبه در شهر ناگویا ژاپن چند ایرانی که در دو خودرو مستقر شده‌بودند، با زور ماشینی که میلاد شیرمرد انارمی راننده آن بوده را مجبور به توقف کرده و به وی حمله‌ور شده‌اند. این افراد با ضربات متعدد چاقو و اجسام آهنی به وی حمله کرده و سپس به فارسی فریاد زده‌اند و بر اساس فیلمی که توسط ساکنان منطقه تهیه شده محل جرم را سریعاً ترک کرده‌اند. اما پس از مدتی یک ماشین دوباره به محل جنایت نزدیک شده و یک نفر به داخل ماشین نگاه می کند.

در نزدیکی محل حادثه یک کیسه حاوی چندین سرنگ نو یافت شده که احتمال می‌رود مقتول قبل از حمله آنها را به بیرون پرتاب کرده‌باشد. مقتول حدود شش ساعت پس از این حادثه به دلیل خونریزی زیاد در بیمارستان جان خود را از دست داد. هنوز از دستگیری عوامل این جنایت خبری گزارش نشده است، اما مستندات نشان می‌دهد همه افراد مرتبط در این پرونده جنایی ایرانی‌تبار هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016