سه شنبه 8 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حسن روحانی: ۹ دی ۸۸ روز دفاع مردم از نظام و ولی فقیه بود

حسن روحانی در حضور علی خامنه‌ای با تعریف و تمجید از مراسم روز «نهم دی» سال ۱۳۸۸ گفت در این روز «ملت ایران از خاندان رسالت، نظام، قانون٬ ولایت فقیه و ولی فقیه» دفاع کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دیگربان ـ آقای روحانی روز سه‌شنبه (هشتم دی‌ماه) در جلسه دیدار برخی مقام‌های نظام با رهبری جمهوری اسلامی چنین مطلبی را بیان کرده است.

وی در این دیدار از خامنه‌ای نیز تمجید کرده و گفته «امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه برنامه‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب تامین شده است.»
«نهم دی» به روزی گفته می‌شود که گروهی از حامیان علی خامنه‌ای با حضور در میدان انقلاب شهر تهران خواستار اعدام میرحسین موسوی و مهدی کروبی شدند.

این تجمع سازماندهی شده از سوی محافظه‌کاران تندرو و سپاه پاسداران در مخالفت با ادامه اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات سال ۱۳۸۸ برگزار شد.

حامیان خامنه‌ای در ایران از این روز به عنوان «یوم‌الله» نام می‌برند و حسن فیروز‌آبادی٬ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هم امروز با صدور پیامی ادعا کرده که این روز مقدمه «ظهور امام زمان» است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016