جمعه 11 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دفاع دبیرکل انصار حزب‌الله از توهین جنسی به مولاوردی

abdolvahed mirzazadeh-2-193.jpg
عبدالحمید محتشم٬ دبیرکل انصار حزب‌الله گفته یالثارات «هیچ اهانتی» به شهیندخت مولاوردی نکرده و علت «سلیطه» خطاب کردن معاون حسن روحانی از سوی این نشریه٬ «زبان‌دراز و بدزبان» بودن وی بوده است.

وی این اظهارات را در واکنش به سخنان علی جنتی٬ وزیر ارشاد مبنی بر احتمال سلب امتیاز یالثارات‌ الحسین به علت توهین به معاون حسن روحانی بیان کرده است.

محتشم از اینکه وزیر ارشاد از خانم مولاوردی حمایت «همه‌جانبه» کرده انتقاد کرده و افزوده «هیچ اهانتی از سوی یالثارات عنوان نشده بود.»

وی مولاوردی را «هم‌طیف و همکار» مسیح علی‌نژاد٬ روزنامه‌نگار ایرانی ساکن آمریکا معرفی کرده که «در گذشته ارتباطاتی باهم داشته اند و در طیف اصلاح‌طلبان با یکدیگر هم فکری می کنند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبیرکل انصار حزب‌الله شهیندخت مولاوردی را از «عناصر شاخص فتنه ۸۸ در دولت فعلی» دانسته که از «دشمنان انقلاب و اسلام» حمایت می‌کند.

وی از وزارت ارشاد برای برخورد نکردن با «رسانه‌های رسمی و حامی دولت که تریبون ضد انقلاب» شده‌اند نیز انتقاد کرده است.

محتشم گفته «در شرایط کنونی نشریات زرد به وفور در کشور یافت می‌شود که سوبسید کاغذ را به راحتی دریافت می‌کنند و بیشترین تبلیغات را در جهت جاذبه‌های جنسی دارند و سایر ابعاد توهین‌آمیز به مقدسات را نیز در کارهایشان می بینیم.»

دبیرکل انصار حزب‌الله ادامه داده مولاوردی منتقدین را «معیوب و ناقص‌العقل» خوانده و ما هم به همین علت وی را «سلیطه» نامیدیم که «در تمامی لغط‌نامه‌های زبان پارسی به معنی بد زبان و زبان‎دراز بوده و هیچ معنایی بیشتر از این ندارد.»

یالثارات در مطلبی با عنوان «دیوار شکسته و زن سلیطه» مولاوردی را دارای سابقه «مششع» فمینیستی معرفی کرده و شمار دیگری از فعالان فمینیست را «بدتر از فاحشه معروفه» خوانده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016